پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636978 تاریخ : 1402/03/27-22:20:10
,3,22,
حمایت 1400 میلیارد ریالی بانک مهربانی ها از مددجویان قزوینی

حمایت 1400 میلیارد ریالی بانک مهربانی ها از مددجویان قزوینی

بانک قرض الحسنه مهر ایران با 1400 میلیارد ریال بیشترین اعتبار را در بین بانک های استان قزوین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تخصیص خواهد داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «عباس ظاهری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قزوین ضمن تبیین اهداف و مأموریت های این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خانواده محور، گفت: در سال 1400 به کمک وام بانک های عامل در استان قزوین 4 هزار و 200 فقره فرصت شغلی ایجاد شده بود که در سال 1401 به 7 هزار و 5 فقره فرصت شغلی رسید.

وی با اشاره به همکاری این بانک در پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: بر اساس اعتبارات تبصره 18 سال جاری سهم زیادی از وام های اشتغال بر عهده بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قرار داده شده که امید است طبق سال های گذشته با تحقق کامل آن بتوان گام مؤثری در اشتغال استان برداشت.
« ظاهری» ضمن تمجید از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: از زمان انتقال حساب حقوق کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) به این بانک، برکت بیشتری نصیب همکاران شده است.


بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیشترین اعتبار وام اشتغال
در ادامه جلسه، «علی اصغر کشاورز حسین آبادی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین، عنوان کرد: انتظار این است که بانک های عامل با حفظ نقش نظارت مالی و اقتصادی، به شرایط گیرندگان وام هم توجه کنند و در یک سیکل منطقی و قانونی با رعایت مقررات، نگاه حمایتی و مساعدتی برای ایجاد اشتغال داشته باشند.
وی با اشاره به برنامه های اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان در سال جاری، گفت: بر اساس اعتبارات تخصیص یافته در سال 1401 بیش از 250 هزار فرصت شغلی با 25 هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد خواهد شد که سهم استان قزوین ایجاد بیش از 8000 فرصت شغلی با 3800 میلیارد ریال اعتبار بوده که بر این اساس 7005 نفر در استان مشغول به کار شده اند.
در جدول توزیع اعتبارات تبصره 16 سال 1402 بانک قرض الحسنه مهر ایران با رقم یک هزار و چهارصد میلیارد ریال بیشترین میزان اعتبار را در میان 16 بانک استان به خود اختصاص داده است.
در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از همکاری بانک های استان قزوین در پرداخت وام های اشتغال سال 1401 تجلیل شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران