پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134548 تاریخ : 1394/02/24-04:22:42
,1,17,19,
حضور موفق و مسئولانه بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

صالحی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حضور موفق و مسئولانه بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با صالحی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، صالحی با اشاره به حضور متفاوت بانک صادرات ایران در نمایشگاه امسال گفت: این بانک حضور قوی، مؤثر و مسئولانه‌ای در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشته و تمامی خدمات مالی این بانک نسبت به سال گذشته، ارتقای خوبی داشته و کمترین مشکل را در این دوره در خصوص خدمات مالی داشته‌ایم. 
وی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به دلیل مشارکت و هماهنگی مطلوب در خصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: بانک صادرات ایران یک بانک بزرگ با قابلیت‌های فراوان است و در نمایشگاه امسال بهترین عملکرد را داشته است و با ارائه خدمات مالی به ناشران و مراجعه‌کنندگان در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور مسئولانه و موفق عمل کرده است.
مدیرعامل این بانک درنشست مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، برگزار شد  حاضر و اعلام کرد: میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات بانکی افزایش چشمگیری داشته است.
مدیر عامل این بانک افزود: بانک صادرات برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های دیگر استانی حاضر شد و انجام کلیه فعالیت های بانکی و مالی را عهده دار شده است.
لـله گانی با اشاره به اینکه این بانک در انجام رسالت های اجتماعی و فرهنگی  پیشقدم بوده است گفت: بانک صادرات ایران در کنار فعالیت های اقتصادی و بانک انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را نیز مد نظر قرار داده که مصداق آن ساخت 11 مدرسه در مناطق کمتر توسعه  می باشد.
وی با تصریح فعالیت های انجام شده این بانک عامل در نمایشگاه، گفت:امسال بانک تجهیزات کاملی را در جهت خدمات رسانی به هموطنان مهیا کرده و در این راستا نسبت به  بر پایی 1 شعبه موقت،  20 باجه بانکی، حضور 350 نفر کارشناس بانکی ، نصب سه هزار دستگاه کارتخوان و نصب 51 دستگاه ای.تی.ام  سالنی و سیار اقدام نموده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به رشد 51 درصدی تراکنش ها نسبت به سال قبل، این مهم را نشان دهنده توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه عنوان کرد.
حامی مالی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رضایتمندی مراجعه کنندگان از میزان تراکنش ها براساس آمار شاپرک صد درصد اعلام و گفت: رشد 52 درصدی تراکنش ها نشاندهنده استقبال مردم به بحث توسعه فرهنگی بخصوص فرهنگ کتابخانی در جامعه است.
حامی یار مهربان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه این بانک در نظر دارد از اهالی فرهنگ و قلم حمایت های لازم را به عمل آورد ، گفت: اگر ناشران در صفحه اول کتاب خود عنوانی از بانک صادرات مرقوم کنند مورد حمایت این بانک قرار گرفته و از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه به تراکنش های انجام گرفته در روز توسط کارتخوان های مستقر در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هر دستگاه کارتخوان از ابتدای برگزاری نمایشگاه به طور میانگین تا دو برابری سال گذشته گردش عملیاتی و یا تراکنش انجام داده است.
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: امسال همکاری بانک صادرات با نمایشگاه بسیار خوب و متفاوت با سال های گذشته بود.
امیرحسین شهرام نیا با اشاره به سرعت دستگاه های کارتخوان بانک صادرات در بیست و هشتمین نمایشگاه بین الملل کتاب تهران گفت: به جز موارد بسیار نادر، قطعی و اخلال در این بخش نداشتیم.
وی حمایت این بانک از نشر کشور را هوشمندانه توصیف کرد و گفت: حضور بانک صادرات به عنوان حامی یار مهربان  اتفاق بسیار خوبی برای نشر کشور است و این بانک در این دوره تنها به عنوان بانک خدمات رسانی نکرده و اقدامات فرهنگی مناسب و مطلوبی انجام داده است.
قائم مقام نمایشگاه بین الملل کتاب تهران اظهار امیدواری کرد که حامی نشر کشور در بخش تسهیلات نیز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کند.
شهرام نیا با بیان اینکه بانک صادرات در نمایشگاه های استانی نیز در سال های گذشته همکاری خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد این همکاری به صورت مفیدتری نیز ادامه یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 190
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران