پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671123 تاریخ : 1402/10/25-18:04:50
,10025,22,
حضور مدیرعامل بیمه کوثر در خراسان جنوبی

در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در خراسان جنوبی

دکتر آقادادی به همراه برخی از معاونین و مدیران ستادی بیمه کوثر به منظور بازدید و رصد عملکرد سرپرستی و نمایندگان خراسان جنوبی بیمه کوثر در این استان حضور یافت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه در این بازدید با همکاران و شبکه فروش استان دیدار و در جریان امور مربوط به سرپرستی و نمایندگان قرار گرفت.

دکتر آقادادی ضمن اشاره به اهداف و افق های بیمه کوثر بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تاکید و سطح مناسب فروش شرکت را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان کرد و افزود: بیمه کوثر با سرمایه انسانی متخصص و متعهد توانسته است با حفظ انسجام شبکه فروش به رشد و بالندگی رسیده و شرکت را در رسیدن به اهداف عالی خود نزدیک کند.

در پایان این دیدار دوستانه از فعالیت ها و اقدامات همکاران قدردانی و مدیرعامل بیمه کوثر شنونده دغدغه ها و مشکلات آن ها بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران