پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596466 تاریخ : 1401/02/29-09:43:11
,17,22,
حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استانها / انصافاً بانکها در خدمت تولید و صادرات استان هستند

دیدار رئیس کل بانک مرکزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استانها / انصافاً بانکها در خدمت تولید و صادرات استان هستند

رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با توجه به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، شبکه بانکی تمام قد در خدمت رونق بخش تولید کشور به منظور توسعه صادرات و اشتغال آفرینی است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی، دکتر صالح آبادی با اشاره به اهتمام ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مسایل اقتصادی و ظرفیت های اقتصادی و تولیدی ویژه این استان تصریح کرد: حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استان ها با توجه به شرایط کشور بیشتر شده است و بانک مرکزی این رویه را با شدت و جدیت دنبال می کند.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اجتناب ناپذیر بود، گفت: تبیین این اقدام مهم دولت و مقابله با قاچاق کالا برای مردم حتما لازم و ضروری است.

دکتر صالح آبادی با اشاره به ضرورت تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی و هدایت صحیح اعتبارات بانکی به بخش تولید گفت: حمایت جدی شبکه بانکی از تولید صادرات محور و بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه به اجرای سند اصلاح نظام بانکی در بانک مرکزی خبر داد و با اشاره به سه بال این سند گفت: اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی و بانکها، اصلاح رابطه بانک مرکزی با بانکها و اصلاح رابطه بانک ها با مشتریان از اجزای مهم این سند به شمار می روند و بانک مرکزی اصلاح این روابط را به طور جدی پیگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به سوابق دکتر صالح آبادی و نقش شبکه بانکی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: با انتصاب شما در جایگاه بانک مرکزی، امید ما به احیای بانکداری اسلامی به معنای واقعی بیشتر شد و انتظار است در این جهت با تمام تلاش اقدام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به ظرفیت های بی شمار استان آذربایجان شرقی در موضوع تولید و فعالیت های اقتصادی تصریح کرد: اگر شبکه بانکی در خدمت اقتصاد کشور باشد پیشرفتها دوچندان خواهد شد و انصافاً بانکها در این زمینه همراه و هماهنگ با مجموعه های اقتصادی استان در حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح دولت در خصوص مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها گفت: باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم و قطعا اگر مردم در این زمینه به خوبی توجیه شوند و مضرات قاچاق کالا و ارز ترجیحی برای شان تبیین گردد قطعاً متوجه خواهند شد که این جراحی اقتصادی به نفع آنان بوده و با جلوگیری از قاچاق کالا رونق تولید را در صحنه کشور خواهیم دید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران