پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669376 تاریخ : 1402/07/17-19:06:10
,10025,
حضور بیمه تعاون در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو تبریز

حضور بیمه تعاون در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو تبریز

شرکت بیمه تعاون با هدف ارائه خدمات و جذب بازارهای جدید در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو تبریز، میزبان حاضرین خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو تبریز 1402، با حضور شرکت های معتبر این صنعت از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های تبریز برگزار خواهد شد.

صنعت خودروسازی استان آذربایجان شرقی یکی از قدیمی ترین و در عین حال تاثیر گذارترین صنایع کشور و یکی از رویدادهای مهم اقتصادی کشور است که هر ساله تعداد زیادی از خودروسازان در این نمایشگاه شرکت می کنند. از این روشرکت بیمه تعاون با هدف برقراری ارتباط مستقیم و مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و پوشش های بیمه ای به ویژه در حوزه های تخصصی خودرو و جذب بازارهای جدید در غرفه اختصاصی این شرکت در ورودی اصلی سالن پروین اعتصامی، میزبان مهندسان و متخصصان این صنعت خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران