پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134286 تاریخ : 1394/02/08-11:10:48
,1,16,17,
حضور بانک شهر در استان‌ها فرصتی مناسب برای توسعه عملیات عمرانی

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

حضور بانک شهر در استان‌ها فرصتی مناسب برای توسعه عملیات عمرانی

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، حضور بانک شهر در استان‌ها را فرصتی مناسب برای توسعه عملیات عمرانی دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اهمیت حضور بانک شهر در استان‌ها به ویژه مناطق محروم، گفت: حضور بانک شهر در استان‌ها فرصتی بسیار مناسب برای توسعه عملیات عمرانی در شهرداری‌هاست.
وی با اشاره به رویکرد جدید بانک شهر تصریح کرد: بانک شهر نقش مهمی در تامین منابع مالی تخصصی پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور دارد و به عنوان بازوی کمکی در شهرداری‌ها می‌تواند در گسترش مناطق محروم نیز نقش تاثیرگذاری داشته باشد‌.
خجسته با اشاره به حضور مدیر‌عامل بانک شهر در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس‌، خاطرنشان کرد: در این نشست، دکتر پورزرندی به بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی متعلق به شهرداری‌ها و اقدامات این بانک در تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور پرداخت.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر حساسیت و شرایط خاص اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرداری‌های کشور تصریح کرد: توسعه پروژه‌های عمرانی را از جمله دغدغه‌های کمیسیون شوراهاست و همواره اجرای پروژه‌های عمرانی را در سطح کشور به طور جدی پیگیری می‌کند.
به گفته خجسته، اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرها، موجب اشتغال‌زایی و افزایش ضریب امنیتی و سایر مولفه‌های اجتماعی و اقتصادی است که همین موضوعات، نشان‌دهنده اهمیت تامین منابع مالی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرهای کشور است.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، حضور بانک شهر در استان‌ها را فرصتی مناسب برای توسعه عملیات عمرانی در شهرداری‌ها ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد جدید بانک شهر توجه به مناطق محروم گسترش یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران