پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582722 تاریخ : 1400/03/28-09:00:48
,17,22,4,16,
حضور ایدرو در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان

حضور ایدرو در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان

ایدرو به عنوان مهمترین و با سابقه ترین سازمان توسعه ای ایران در این نمایشگاه ، بخشی از عملکرد و حوزه فعالیت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش بانک و صنعت، شرکت ماشین سازی اراک نیز در این نمایشگاه توانمندی خود در حوزه ساخت تجهیزات صنعتی مورد نیاز بازار ارمنستان از جمله دیگ های بخار ، پل و سازاه های فلزی ، مخازن حمل LPG چکش های هیدرو لیکی و… را ارائه کرد .

در این نمایشگاه 108 شرکت ایرانی در حوزه های کشاورزی و صنایع غذایی ، صنعت ساختمان ، نفت و انرژی ، قطعات خودرو ، خدمات مهندسی و دارو و تجهیزات پزشکی در فضایی بالغ بر 1500 متر آخرین دستاوردهای خود را به مدت چهار روز به نمایش گذاردند.

معاون وزیر اقتصاد ارمنستان و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان از غرفه ایدرو در این نمایشگاه بازدید کردند.

با عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصت های تجاری زیادی جهت توسعه بازار محصولات ایرانی در بازار اوراسیا فراهم شده است و ارمنستان نیز به سبب مرز مشترک به عنوان دروازه اوراسیا مطرح است.

به گفته بازیدکنندگان مختلف این نمایشگاه طی 15 سال گذشته پررنگ ترین و بهترین نمایشگاه ایران در ارمنستان بوده است .

این نمایشگاه از 20 الی 23 خرداد ماه در مرکز نمایشگاهی ایروان دایر بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران