پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308347 تاریخ : 1396/08/16-18:33:38
,5,
حسابرسی ذخایر نفت آرامکو در 2017 تکمیل نمی‌شود

حسابرسی ذخایر نفت آرامکو در 2017 تکمیل نمی‌شود

برخی منابع اعلام کردند حدود دو سوم از حسابرسی ذخایر نفت شرکت آرامکو عربستان تکمیل شده، اما ممکن است این فرایند تا پایان سال جاری میلادی تکمیل نشود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ برخی منابع اعلام کردند که حسابرسی ذخایر نفت خام شرکت آرامکو عربستان به احتمال زیاد تا پایان سال 2017 میلادی تکمیل نخواهد شد و دیرتر از برنامه زمانی اعلام شده انجام می‌شود.

به گفته منابع یاد شده، این حسابرسی تا کنون ارقام اعلام شده از سوی دولت عربستان را تأیید کرده است. این حسابرسی بخشی مهم از عملیات مقدماتی برای واگذاری عمومی سهام شرکت آرامکو است.

با وجود برخی گمانه زنی‎ها درباره این که عربستان بیشترین ذخایر نفت خام جهان را در اختیار دارد، ابهام هایی درباره حجم و کیفیت ذخایر این کشور وجود داشته است و هدف از این حسابرسی، ارائه رقمی به سرمایه‌گذاران است که از نظر بین المللی تأیید شده باشد.

در حدود 30 سال اخیر، با وجود افزایش تولید عربستان، نوسان شدید قیمت نفت و ارتقاء فناوری، این کشور در گزارش‌های سالانه خود همواره اعلام می‌کرد که ذخایر اثبات شده نفت آن 261 میلیارد بشکه است.

به گفته منابع یاد شده، برخی مؤسسات وابسته به شرکت آمریکایی بیکر هیوز، در فرایند حسابرسی ذخایر نفت خام عربستان دخیل هستند. شرکت‌های بیکر هیوز و آرامکو از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران