به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، ضمن قدردانی از همکاران بابت افزایش نقدینگی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران، از حاکمیت تیم قوی و یکدست مدیریتی در این شرکت سخن گفت و اظهار داشت: مدل های کسب و کار امروز در بازار متفاوت شده و وجود 77 هزار شبکه فروش در بازار می طلبد که نگاه دقیق تری به این مقوله داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه بستر های دیجیتالی موجود در بازار و کاربرد گسترده هوش مصنوعی یکی از چالش های اساسی آینده بیمه خواهد بود، ضرورت تغییر نگاه مدیریتی در این حوزه را یادآور شد و افزود: با توجه به این مهم، دستورالعملی با عنوان «نظارت و کنترل»تدوین و ارائه شده که هدف اصلی آن، تغییر نظام سنتی و حرکت به سمت مدل های جدید کسب و کار برای جذب بازارهای جدید است.
قائم مقام بیمه دانا، خواستار بهره گیری از تخصص مدیران توانمند در اتاق های فکر سازمانی شد و افزود: برای ارائه بهترین نوع پوشش بیمه ای به بیمه گذاران، باید شناخت کامل و دقیقی از مشاغل داشت تا سپس بتوان با بهره گیری از آن، نسبت به ارائه پوشش های بیمه ای مناسب اقدام کرد.
حسینی، تغییر نگرش به شبکه فروش و استفاده از تئوری های جدید کسب و کار را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای موفقیت در کار و پیشبرد کار گروهی، باید مدیر از اشراف کامل اطلاعاتی برخوردار باشد.
وی، پرداخت به موقع خسارت به بیمه گذاران را در جذب بازار و حفظ مشتری مورد تاکید قرارداد.