پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444458 تاریخ : 1397/10/09-15:55:12
,15,
جیبی مو پلتفرم امکان پرداخت با شماره موبایل

جیبی مو پلتفرم امکان پرداخت با شماره موبایل

در اپلیکیشن جیبی مو بدون نیاز به اطلاعات حساب یا کارت بانکی، تنها با داشتن شماره موبایل طرف مقابل، امکان پرداخت میسر شده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، عرفان مرادیان مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران "جیبی مو" در نشست خبری امروز (یکشنبه ، 9 دی 1397)  با بیان این که جیبی مو نسل جدید کیف پول در قالب شبکه اجتماعی مالی است که خدمات متنوعی در حوزه پرداخت به کاربران حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد گفت: آغاز فعالیت جیبی‌مو با اپلیکیشن موبایل متمرکز بر پرداخت فردبه‌فرد به‌صورت C2C است که با گذر زمان و شناسایی نیاز بازار در حوزه B2B و B2C تصمیم به ارائه محصولی منسجم ‌تر جهت پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکارهای حقوقی گرفته شد. در این اپلیکیشن که توسط تعدادی از نخبگان جوان ایرانی نوشته شده است بدون نیاز به اطلاعات حساب یا کارت بانکی، تنها با داشتن شماره موبایل طرف مقابل، امکان پرداخت میسر شده است.

 

وی افزود: با پیاده‏‌سازی کیف پول الکترونیکی می‌توانید پرداخت یا درخواست پول داشته باشید. (به‌رغم تازگی نسبی این ابزار در کشور) در جهان سابقه‌ای طولانی دارد و هم‌اکنون در بسیاری از کشورها از این امکان پرداخت الکترونیکی استفاده می‌شود. مطابق تعریف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کیف پول الکترونیکی (به اختصار کیپا) ابزار پرداختی با قابلیت ذخیره پول الکترونیکی با امکان شارژ از طریق کارت یا حساب بانکی با پردازش الکترونیکی تراکنش‌ها به صورت برون‌خط از راه دور یا نزدیک است که با نام بوده و مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی مجازی یا مبتنی بر تراشه قابل ارائه است. این فناوری  در مبادلات با مبالغ ریز کاربرد دارد و وابستگی مستقیم به حساب بانکی فرد ندارد. 

 

بنیانگذار جیبی مو درادامه تاکید کرد: به گواه تجربه بومی توسعه عابربانک در کشورمان، می‏‌توان آینده درخشانی را برای توسعه و پذیرش کیف پول الکترونیکی در میان شهروندان متصور شد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه کیف پولی که در کنار تراکنش های روزمره و بین طرفین بتواند جایگزین شبکه های اجتماعی برون مرزی نیز باشد ، این درحالی است که «جیبی مو» شروعی برای این ادعا است.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران