پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253445 تاریخ : 1395/10/12-09:03:55
,17,
جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس‌های داخلی

جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس‌های داخلی

آذر ماه امسال اگرچه تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس به طور میانگین 5.9 درصد افزایش یافته اما تولید این محصولات در بیشتر خودروسازان داخلی با کاهش همراه بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این مدت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس به طور میانگین با رشد 5.9 درصدی از 34 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به 36 دستگاه افزایش یافته است.

تولید این محصولات در پیشرو دیزل‌ آسیا با رشد 2500 درصدی همراه بوده و از یک دستگاه در آذر ماه سال گذشته به 26 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در ایران خودرو دیزل اما متوقف شده و از چهار دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

تولید این محصولات در هوراند خودرو دیزل نیز مانند ایران خودرو دیزل متوقف شده و از پنج دستگاه در آذر ماه 1394 به صفر کاهش یافته است.

آذر ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در گروه بهمن نیز با کاهش 56.5 درصدی همراه بوده و از 23 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به 10 دستگاه کاهش یافته است.

تولید این محصولات در آکیا دویچ نیز 100 درصد کاهش یافته و از یک دستگاه در آذر ماه 1394 به صفر رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران