پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578136 تاریخ : 1400/01/29-10:33:17
,13,
جدیت در برخورد با تخلف فروشگاه های زنجیره  ای

جدیت در برخورد با تخلف فروشگاه های زنجیره ای

تابش گفت: تخلف در یک واحد از فروشگاه های زنجیره ای به معنای بروز تخلف در تمام شعب فروشگاه های زنجیره ای است که آن را پیگیری می کنیم.

به گزارش بانک و صنعت، عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره ممنوعیت سایر دستگاه های نظارتی در ورود به حوزه فروشگاه های زنجیره ای گفت: با توجه به این که فروشگاه های زنجیره ای به صورت شبکه ای مدیریت شده و به صورت تک واحدی تعیین قیمت نمی کنند؛ هر گونه تخلفی در هر یک از این واحد ها صورت بگیرد می تواند به معنای بروز تخلف در تمام شعب فروشگاه های زنجیره ای باشد.

تابش با تاکید بر این که سازمان حمایت نمی تواند برای سایر دستگاه ها تعیین تکلیف کند تصریح کرد: ما از همکارانمان در استان های مختلف تقاضا کردیم تا در صورت بروز تخلف، به ما اطلاع دهند تا ما این تخلف را از طریق دفتر مرکزی پیگیری کنیم.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تصریح کرد: تخلفی که در یکی از استان ها و در حدود 100 هزار تومان صورت می گیرد می تواند در سطح کشور میلیارد ها تومان باشد. فروشگاه های زنجیره ای به دلیل ساختار متفاوتی که دارند باید به صورت متفاوت بررسی شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران