پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467752 تاریخ : 1398/04/17-18:21:39
,17,
ثبت بیش از 17 هزار فقره شکایت مردمی در خردادماه 98

رییس سازمان حمایت اعلام کرد:

ثبت بیش از 17 هزار فقره شکایت مردمی در خردادماه 98

عباس تابش از دریافت و ثبت 17هزار و 879 فقره گزارش و شکایت مردمی در حوزه کالا و خدمات در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس تابش با اعلام این مطلب گفت:از این تعداد شکایات، 15 هزار و 166 فقره مربوط به کالا و 2هزار و 713 فقره مربوط به خدمات بوده که به ترتیب 85و15 درصد را در بر می گیرد.

او افزود: بیشترین شکایت های دریافتی در بخش کالا در حوزه نان، میوه و سبزی و در بخش خدمات در حوزه رستوران های غذاخوری و تعمیرگاه های خودروهای سبک بوده است.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه نوع تخلفات مربوط به گرانفروشی و تقلب بوده است، تصریح کرد: نحوه دریافت شکایات به صورت تلفنی، حضوری و کتبی بوده است که به ترتیب 11 هزارو 384 فقره،4 هزار و 42 فقره و 2 هزار و 453 فقره را شامل می شود.

تابش با اشاره به اینکه از مجموع شکایات رسیدگی شده 5هزارو 43 مورد متخلف و 5هزارو 662 مورد غیر متخلف شناخته شده اند افزود: 7هزارو 174 مورد تحت بررسی هستند.

او با اشاره اینکه به 60 درصد از مجموع شکایات در خردادماه امسال رسیدگی و پاسخگویی شده و 40 درصد نیز در مرحله رسیدگی است، افزود: از مجموع شکایات رسیدگی شده که منجر به تخلف شده اند، 440 فقره به ارزش بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران