پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577115 تاریخ : 1400/01/21-10:29:39
,5,
تولید پتروشیمی بوعلی سینا به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید

با پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی

تولید پتروشیمی بوعلی سینا به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید

تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با بهره گیری از توان نیروهای داخلی با موفقیت انجام شد و تولید این مجتمع آروماتیکی به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، علی قاسمی، رئیس بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر گفت: درپی توقف تولید یکی از شرکت های ذی نفع پتروشیمی بوعلی سینا به منظور انجام تعمیرات اساسی، با تکمیل مخازن شرکت از محصولات، پتروشیمی بوعلی سینا نیز تصمیم به انجام بخشی از تعمیرات خود در این بازه زمانی گرفت.

وی افزود: در این مدت و با رعایت کامل دستورعمل های بهداشتی، واحدهای این مجتمع از 7 اسفندماه از سرویس خارج شدند و با استفاده از توان نیروهای داخل مجموعه، عملیات تعمیراتی آغاز شد.

رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی بوعلی سینا یادآور شد: از 24 اسفندماه پارسال نیز عملیات راه اندازی دوباره واحدها در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون واحدهای مجتمع با 100 درصد ظرفیت اسمی عملیاتی شده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران