پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584114 تاریخ : 1400/04/14-18:38:11
,11,
توسعه استارت آپ ها در سایه بروکراسی های اداری

در نشست «چالش های توسعه خدمات دیجیتال» مطرح شد

توسعه استارت آپ ها در سایه بروکراسی های اداری

نشست «چالش های توسعه خدمات دیجیتال و راهکارهای برون رفت در دوران پسا کرونا» حول محورهایی چون کاهش بروکراسی های اداری برای استارت آپ ها وضرورت تنوع در دیجیتال مارکتینگ برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار تهران، میزگرد چالش های توسعه خدمات دیجیتال و راهکارهای برون رفت در دوران پساکرونا با حضور آرش بهجو، شهاب جوانمردی، آرش کریم بیگی، حسام مقصودلو، نیما نامداری و مسعود وکیلی کیا برگزار شد.

در این نشست به موضوعاتی چون اهمیت تنوع در بازسازی کسب و کارهای دیجیتالی، توسعه فعالیت های استارت آپ ها در سایه کاهش بروکراسی ها و توسعه خدمات فیبر نوری اشاره شد.
حسام مقصود لو مشاور ارشد مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران گفت در خدمات غیرحضوری مانیتورینگ مردمی انجام دادیم تا خدماتی مانند اخذ گواهی پایان کار و... که 90 درصد مراجعات مردمی در همین عرصه بود، ارائه شده و ترددها کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه در سامانه ی «تهرانِ من» روزانه 10 هزار مفاصاحساب گرفته می شود و دستگاه های مختلف هم همکاری های لازم را انجام می دهند، از گلایه مندی مردم در برخی موارد مانند اشتراک اطلاعات در سامانه هایی که امور بانکی و دیجیتالی انجام می دهند گفت و اظهار داشت که باید برای این موضوع تمهیدی بیندیشیم.
در ادامه شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ با اشاره به اهمیت اتخاذ سیاست هایی برای ایجاد سرویس های جدید و نوآورانه که کاری تدریجی است، اظهار کرد: ورود مشتریان جدید این نگرش را تقویت کرده است که اگر بدون نوآوری ویژه ای وارد عمل شویم بازار چندانی ایجاد نخواهد شد، این در حالی است که در مواردی این اتفاقات آن طور که باید و شاید شکل نگرفته است.
مدیر عامل فناپ تاکید کرد: بازارهایی که چاشنی نوآوری و خدمات متفاوت ندارند، سهم بازار کمی خواهند داشتند.
همچنین در ادامه نیما نامداری مدیرعامل جوانه و هم بنیان گذار بلوط با اشاره به این که رشد استارت آپ ها زمانی بیشتر خواهد بود که بروکراسی ها کمتر شود، اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که حاکمیت باید انجام دهد تا این کارها توسعه یابد این است که در حد متعادلی به امور ورود کند.
مسعود وکیلی نیا مدیرعامل مبین وان هم با تاکید بر این که آینده ارتباطات صرفا در موبایل نخواهد بود، گفت که توسعه شبکه فیبر نوری راهی برای توسعه ارتباطات خواهد بود، هرچند که سرمایه گذار در این حوزه آینده مبهمی از منظر قوانین و مقررات می بیند اما اگر توسعه شبکه فیبر و تلفن همراه را مورد توجه قرار دهیم، کارها پیشرفت بهتری خواهد داشت، مشکل دوم شهرداری ها هستند که از نظر حفاری و توسعه شبکه فیبر نوری باید اهتمام داشته باشند، همچنین این موضوعات باید در ساختار فراسازمانی دیده شود تا چالش های این حوزه را بتوان یک باره حل کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران