پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658240 تاریخ : 1402/05/19-00:08:12
,10025,
توجه به رسانه ها انتظار بزرگی نیست/ ما از مشورت با خبرنگاران و حتی نقد های تند آنها سود برده ایم/ نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ و شناخت بیمه ضروری است/ برای کاهش سهم بیمه درمان بر خرده فروشی متمرکز شده ایم

مدیر عامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه :

توجه به رسانه ها انتظار بزرگی نیست/ ما از مشورت با خبرنگاران و حتی نقد های تند آنها سود برده ایم/ نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ و شناخت بیمه ضروری است/ برای کاهش سهم بیمه درمان بر خرده فروشی متمرکز شده ایم

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی، مدیر عامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه :

توجه به رسانه ها انتظار بزرگی نیست/ ما از مشورت با خبرنگان و حتی نقد های تند آنها سود برده ایم/ نقشرسانه ها در ترویج فرهنگ و شناخت بیمه ضروری است/ برای کاهش سهم بیمه درمان بر بر خرده فروشی متمرکز شدهایم/ به دنبال استمرار بهبود و تحول در بیمه دی هستیم/ پرداخت ها یمان به مراجع درمانی سرعت گرفته است/ مشتریمداری واخلاق در صدر همه برنامه هایمان است/ پرتفوی درمان به لحاظ اقتصادی قابل اتکا نیست/در مدیریت پرتفویجامعه ایثارگری نگاه ما بیشتر انجام یک وظیفه ملی و دینی است تا اقتصادی

مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مقام شامخ شهید محمود صارمی که به مناسبت روز خبرنگار، در فضایی دوستانه و صمیمی در ستاد بیمه دی و بطور همزمان در شعب سراسر کشور برگزار شد با اشاره به ظاهر لذت بخش و شیرین شغل خبرنگاری، آنرا فعالیتی ارزیاب کرد که در باطن انبوهی از رنج ها و مشکلات طاقت فرسا به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ در این مراسم مهندس طاهر موهبتی ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه امروزه شغل خبرنگاری جزو شغلهای پر خطر دنیا محسوب می شود ادامه داد: واقعیت این است که خبرنگار مطالبه گر خواسته ها و نیازهای جامعه محسوب می شود و بدون حضور رسانه ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران واز جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه گری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبه گری نمی کنند. در مقابل نیز بدون وجود رسانه ها، مسئولان از بسیاری از نیازهای اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمی ها و کاستی ها و حتی در نقطه مقابل حاصل اثر عملکرد خود در پیشرفت ها و بهبود اوضاع مطلع نمی شوند.

وی فقدان تیغ برنده نقد و انتقاد رسانه را مسبب آسیب ها و فسادهای بسیار دانست و گفت: در نتیجه جمع این دو مقوله، این انتظاربزرگی نیست که بخواهیم یک بار هم که شده، دیگران به رسانه و اهالی رسانه توجه کنند.

مدیر عامل بیمه دی با بیان اینکه ما از مشورت با خبرنگان و حتی نقد های بعضا تند و گزنده آنها سود های فراوان برده ایم ادامه داد: اگر سعه صدر خود را بالا ببریم به خوبی نیت خیر و پیشنهادات مشفقانه و موثر قاطبه خبرنگاران را در پیشرفت کارها و فعالیتهامشاهده خواهیم کرد.

مهندس موهبتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های بلند مدت شرکت بیمه دی بیان کرد: تمرکز بر خرده فروشی برای درسبد پرتفوی شرکت یکی از اساسی ترین برنامه های تدوین شده در طول پنج سال آینده خواهد بود و همکاران ما در تلاش جهت تحققاین امر هستند ضمن در نظر داشتن این مطلب، برای تحقق این هدف اهتمام ورزند.

وی گفت: به دنبال استمرار این روند و بهبود و تحول در شرایط شرکت هستیم. ماموریت اصلی ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی کسبسود در چهارچوب ارزش های سازمانی است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به پرداختی های مراجع درمانی اذعان کرد: با وجود تأمین های مالی صورت گرفته از طرف بنیادشهید و سازمان برنامه و بودجه کشور، پرداخت ها به مراجع درمانی سرعت گرفته و در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت در سرعت پرداخت ها در جایگاه خوبی قرار داریم. در حال حاضر تا پایان 1401 تمامی مراجع درمانی و همچنین داروخانه ها تا پایان فروردین1402، تعهدات معوق خود را دریافت نموده اند. شرکت بیمه دی در سال حدود 22 میلیون مراجعه فقط از قرارداد درمان ایثارگران بهمراکز درمانی داریم که بهبود و پایش فرآیندهای درمانی و بیمه ای این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

مهندس موهبتی با تأکید بر بحث رسانه بیان کرد: ایجاد مزیت رقابتی در عرصه صنعت بیمه می تواند مشتریان بالقوه بیمه را ترغیب بهانتخاب بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر نماید. و پس از جذب مشتری باید برای نگهداشت مشتری و ایجاد تجربه خوشایند آنها برنامهریزی کنیم.

وی تاکید کرد: در صدر همه برنامه های مشتری مداری، اخلاق مداری و برخورد خوب با مشتریان موثرترین آن ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین با اشاره به اینکه پرتفوی رشته بیمه درمان به لحاظ اقتصادی قابل اتکا نیست گفت: که واقعیت ایناست که شرکت ها اندک منافعی هم که می توانند از این حوزه داشته باشند مربوط به رسوب حق بیمه است تازه آن هم به شرطی که بتوانند آن را به موقع دریافت کنند.

وی بیان داشت: 85 درصد از پرتفوی بیمه دی مربوط به بیمه درمان 68 درصد از بیمه گزاران این رشته نیز ایثارگران است. نگاه ما درمدیریت پرتفوی درمان جامعه ایثارگران بیشتر یک وظیفه ملی ،مذهبی است تا اقتصادی.

مهندس موهبتی درباره عدم پذیرش پرتفوی درمان برخی وزارتخانه ها نیز گفت: ما خواستار پذیرش پرتفوی درمان در کنار سایربیمه نامه های این وزارتخانه از جمله شخص ثالث، عمر و ... بودیم.

مهندس موهبتی همچنین در پایان، توجه به وصول مطالبات، فروشِ با کیفیت با درنظر گرفتن ضریب خسارت، پاسخگویی به مشتریان ومراکز درمانی، توجه ویژه به قشر معزز ایثارگران و خانواده های شهدا که درگیر بیماری های سخت هستند: را از مواردی دانست که بایدبیشتر مورد توجه قرار گیرد

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح آزمایش دارو رسان در مرحله اول در حال خدمت رسانی به جانبازان 70 درصد هستیم و در ادامهپدر و مادر شهدا مورد توجه قرار خواهند گرفت.

بنا بر این گزارش، در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه که با حضور فرزند محمود صارمی برگزار شد یاد این شهید والا مقام و دیگر شهدای رسانه گرامی داشته شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران