پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586258 تاریخ : 1400/05/23-15:03:29
,10029,
تنها راه حمایت از تولید و مانع زدایی ها تزریق واکسن به کارگران

تنها راه حمایت از تولید و مانع زدایی ها تزریق واکسن به کارگران

رضا توسلی: کارگران خط مقدم تولید کشور بوده و هستند لذا در زمان حساس کنونی هرگونه اقدام برای حفظ و حفاظت از سلامت آنها ضروریست که تامین گردد.

به گزارش بانک و صنعت رضا توسلی؛ عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان تهران در راستای تحقق حمایت از تولید و مانع زدایی ها در بخش کارگری بیان کرد: جهان در میان همه‏ گیری ویروس کرونا و همه ی کارگران در خط مقدم تولید کشور هستند. هر کشور می داند که موتور محرک اقتصادش در گرو جبهه تولید و صنعت است و اقدامی با استفاده از ظرفیت نیروی کار و کارگران خود انجام دهد و برای افزایش ناخالص ملی برنامه ریزی نماید.

وی با تاکید بر تزریق واکسن به کارگران گفت: با توجه به اهمیت موضوع تزریق واکسن به کارگران کشور هایی که در این امر پیشرو بوده اند ؛ زودتر توانسته اند به چرخه تولید و صادرات بازگردند و گام های موثری برای پاسخگویی به نیازهای جهان پساکرونا در بازارهای بین المللی بردارند.

عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان تهران افزود: همواره کارگران عزتمند سرزمینم در تاب آوری زبان زد بوده و هستند، اکنون زمان حمایت از حقوق و صیانت از جان آنهاست، باید تاکید کرد که اقدام به تزریق واکسن کرونا امری حیاتی برای ادامه فعالیت های اقتصادی کشور است لذا هماهنگی جهادی برای توزیع و تزریق واکسن کرونا در شرایط پیچیده امروز امکان گشایش مسیرهای توسعه اقتصادی را فراهم می کند.

کارگران خط مقدم تولید کشور بوده و هستند، باید جان داشته باشند تا کار کنند و بهره وری را ارتقاء دهند. در زمان حساس کنونی هرگونه اقدام برای حفظ و حفاظت از سلامت آنها ضروریست که تامین گردد.

رضا توسلی نماینده کارگران در استان تهران اظهار کرد: بخش اعظمی از کارگران برای تامین معاش خانواده در این شرایط نامساعد کرونایی با دغدغه عدم ادامه همکاری و تزریق واکسن، مشغول کار هستند و با توجه به قراردادهای ماهانه و حتی سفید امضاء در برخی شرکت های خصوصی امکان دورکاری یا حتی مرخصی گرفتن را ندارند.

وی ادامه داد: از طرفی طبق آمارهای اعلامی تعداد زیادی از کارگران مشاغل تولیدی و خدماتی که به دلیل کرونا از کار بیکار و خانه نشین شده اند. در این بین برخی کارگران عزیز نیز متاسفانه درگیر بیماری کرونا شده و بیماری اجازه هیچ گونه حرکتی به آنها نمی دهد و به شدت نیازمند حمایت و کمک دولت انقلابی هستند. لذا شایسته است هرچه زودتر کلیه کارگران که در بدنه تولید کشور مشغول به کار هستند طبق دستورات صادره در کوتاه ترین زمان در فرآیند تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند.

توسلی خاطر نشان کرد: همواره ایمنی کارگران در جلسات استانی مطرح گردیده و انتظار داریم مشکلات موجود پس از تامین کسری واکسن با تدابیر جهادی دولت انقلابی حل شود.

نماینده کارگران در استان تهران در پایان با اشاره به ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت انقلابی به مجلس انقلابی درباره معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر وزیری که روی کار بیاید باید وفق سیاست های کلان دولت مردمی ایران قوی حرکت نماید. ما نمایندگان کارگران اطمینان داریم بیانات رهبری معظم مثل همیشه راهگشای وضع موجود هست و از وزیر منتخب انتظار داریم در اجرای برنامه های تدوینی و اعلامی خود اراده ی راسخ داشته باشد و با شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی الخصوص نمایندگان کارگران قبل و بعد از رای اعتماد صادقانه صحبت کند و مشکلات موجود را با مدیریت جهادی مرتفع نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران