به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، محسن مشوری – مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک – با تبیین اصول بازرسی و تشریح مثلث تخلف، گفت: فرصت، انگیزه و نیاز در کنار توجیه گری می تواند بستر سازِ انحراف و تخلف باشد.
منشوری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ویژگی های قراردادهای بانکی، بر ضرورت جدی گرفتن تمامی جزئیات قراردادها از سوی روسای شعب تاکید کرد و گفت: حفظ عزت مشتری و احترام به شهروندان در کنار رعایت صرفه و صلاح بانک باید در صدر توجه همکاران باشد.
وی با ابراز رضایت از وضعیت عمومی شعب استان آذربایجان غربی به تبیین نقاط کلیدی در فعالیت های بانکی پرداخت و کارشناسی املاک، پرهیز از صدور دستورات شفاهی و نظارت مستمر و خود کنترلی را از اصول اساسی برای استمرار و کسب توفیقات بیشتر عنوان کرد.
در ادامه، رضا عظیمی – رئیس اداره امور شعب استان - گفت: بانک مهر اقتصاد در استان آذربایجان غربی تسهیلات و خدمات بانکی متنوعی را به شهروندان و کارکنان ادارات، دستگاه ها و نهادهای مختلف با هدف افزایش رفاه عمومی و در راستای تقویت و حمایت از تولید و خرید کالای داخلی ارائه نموده است.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد یک بانک پیشرو در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است به طوری که در آذربایجان غربی تسهیلات قابل توجهی به واحد های تولیدی و صنعتی و حمایت از طرح های اشتغال زا ارائه شده است.