پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189824 تاریخ : 1395/03/01-10:16:48
,16,17,10026,
تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از بیمه دانا

تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از بیمه دانا

وزارت امور اقتصادی و دارایی با اهداء لوح از عملکرد و دستاوردهای بیمه دانا در حوزه روابط‌ عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از   روابط عمومی بیمه دانا در همایش سراسری دستگاه‌های تابعه و استانی وزارت اقتصاد و دارایی، محمد شرفشاهی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات با اهدای لوح از رویکرد و برنامه‌های بیمه دانا در عرصه روابط عمومی تقدیر کرد.

در تقدیرنامه خطاب به بهروز میرزایی، مدیر روابط عمومی بیمه دانا چنین آمده است:

«27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است گرانسنگ تا همگام بودن با هم را برای توسعه ارتباطات و غنای معنوی این حرفه، با تقویت مدیریت دانایی محور و تحول طلب و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد به یکدیگر یادآوری کنیم.

 

امید است در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری به‌ویژه در حوزه راهبردی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تدوین و اجرای برنامه‌های اثربخش بتوانیم بیش از پیش تلاش نموده و جایگاه و نقش والای نهاد روابط‌ عمومی را در کشور عزیزمان ایران اسلامی تثبیت نماییم.
بدین‌وسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعی جنابعالی، امیدوارم در ذیل توجهات باری‌تعالی در انجام بهینه وظایف خود در این حوزه همواره موفق و پیروز باشید.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران