پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670530 تاریخ : 1402/09/15-18:08:22
,2,
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن / پرداخت 400 همت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن / پرداخت 400 همت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای لوحی از اقدامات بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن ؛ در این تقدیرنامه از مدیرعامل بانک مسکن و تلاش کارکنان این بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد.

بر این اساس، یکی از اهداف اصلی و حائز اهمیت پرداخت این تسهیلات، یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه و مرتفع کردن بخشی از مشکلات آن ها بر اساس شاخص هایی همچون 3 دهک پایین درآمدی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و ... است.
بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، 9 هزار و 706 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ 4 هزار و 834 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.
همچنین 2 هزار و 763 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش یک هزار و 911 میلیارد ریال نیز در سال جاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.
طی سال 1401 نیز بانک مسکن در مجموع 25 هزار و 425 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، خرید، ساخت و ودیعه مسکن به مبلغ 19 هزار و 708 میلیارد ریال به معرفی شدگانِ کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعطا کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران