پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591037 تاریخ : 1400/08/26-12:57:17
,3,22,
تقدیر از مشارکت بانک مهر ایران در طرح شهید سلیمانی

تقدیر از مشارکت بانک مهر ایران در طرح شهید سلیمانی

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از مشارکت ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح شهید سلیمانی که به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، تقدیر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، محمد صالح جوکار نمایند مردم شریف یزد و رئیس مجمع نمایندگان این استان از اقدامات بانک مهر ایران برای مقابله با ویروس کرونا و مشارکت در طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.

در متن این تقدیر خطاب به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران آمده است:

به پاس سپاس از تلاش و زحمات بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمرودند «مسئله اصلی کشور بیماری کرونا است» و در جهت انجام مسئولیت اجتماعی مجموعه و باتوجه به شرایط خاص کشور در مقابله با همه گیری ویروس کرونا بویژه در خصوص کمک به مراکز بهداشتی و درمانی منتخب استان یزد در قالب طرح شهید سلیمانی، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است، بانک مهر ایران در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به شرایط بحرانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، از محل درآمدهای وجه التزام بانک، با مشارکت در طرح شهید سلیمانی، مبلغ 300 میلیارد ریال را به تهیه 25.000 قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز پیشگیری، واکسیناسیون، درمان و کنترل بیماری کووید 19، اختصاص داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران