پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670062 تاریخ : 1402/08/22-17:36:12
,10025,
تفاهم نامه بیمه آسیا و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد

در نخستین روز برگزاری نمایشگاه کیش:

تفاهم نامه بیمه آسیا و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد

این تفاهم نامه بیمه ای، کلیه شرکت ها و کارکنان تحت پوشش سازمان منطقه آزاد کیش و بومیان جزایر کیش و هندورابی را تحت پوشش بیمه آسیا قرار می دهد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست امضای این تفاهم نامه که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش انجام شد، با اشاره به توانمندی بالای مالی و فنی بیمه آسیا و قدمت 64 ساله این شرکت در ارائه خدمات بیمه ای، گفت: جای خوشحالی است که بتوانیم خدمات مناسب بیمه ای را به سازمان منطقه آزاد کیش ارائه دهیم.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر تقویت این همکاری، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت بیمه ای را انتخاب کرده است که به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، با توانمندی و تعهد، خدمات شایسته بیمه ای را ارائه می دهد.
آقای ابراهیم پور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز در این نشست، در سخنانی با قدردانی از مدیرعامل بیمه آسیا در فراهم کردن شرایط اجرای این تفاهم نامه، نسبت به گسترش همکاری های متقابل با شرکت بیمه آسیا اظهار امیدواری کرد و افزود: هدف ما دریافت خدمات بیمه ای مورد نیاز از یک شرکت معتبر و بزرگ بیمه ای است.
لازم به ذکر است، براساس این تفاهم نامه ، کلیه شرکت ها و کارکنان تحت پوشش سازمان منطقه آزاد کیش و بومیان جزایر کیش و هندورابی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی بیمه آسیا قرار می گیرند.
گفتنی است در نشست امضای این تفاهم نامه، اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا و اعضای هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران