او خاطرنشان کرد: در مفاد قرارداد فی مابین شرکت سایپا با مشتریان آمده است که هرگونه افزایش هزینه های قانونی شامل مابه التفاوت بیمه، مالیات، عوارض و هزینه های مرتبط با شماره گذاری تا قبل از فاکتور و شماره گذاری خودرو بر عهده مشتریان است لذا این دست از مشتریان صرفا باید نسبت به پرداخت مبالغ اصلاح شده اقدام کنند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای پرداخت هزینه های قانونی یاد شده برای مشتریان، دعوتنامه مابه التفاوت ارسال خواهد شد، لذا مشتریان با مراجعه به نمایندگی های محل ثبت نام و یا از طریق سایت اینترنتی گروه سایپا می توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند و سپس خودروها در برنامه تخصیص و فاکتور قرار خواهد گرفت.