پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583625 تاریخ : 1400/04/08-14:26:37
,6,
تعهد خودروسازان به تحویل 30 هزار خودرو به جانبازان

در قالب تفاهم نامه 5 جانبه انجام می شود؛

تعهد خودروسازان به تحویل 30 هزار خودرو به جانبازان

دیروز و در قالب یک تفاهم 5 جانبه 2 خودروساز بزرگ کشور متعهد به تحویل 30 هزار دستگاه خودرو به خانواده های شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.

به گزارش بانک و صنعت، عصر دیروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایدرو، 2 خودروساز بزرگ کشور، بنیاد شهید و بانک مرکزی که در وزارت صمت برگزار شد، ایران خودرو و سایپا با هدف تسهیل در تردد جانبازان و خانواده های شهدا و مدافعان حرم متعهد به تحویل 30 هزار دستگاه خودرو به خانواده های شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.

محسن صالحی نیا رئیس هیأت عامل ایدرو در این مراسم گفت: این سازمان متعهد است هماهنگی و اقدامات لازم برای تأمین 30 هزار دستگاه خودرو (ایران خودرو حداقل 18 هزار دستگاه و سایپا دست کم 12 هزار دستگاه خودرو) را به مشمولان واجد شرایط با معرفی بنیاد شهید طی یک سال از امضای تفاهم نامه فراهم کند.

وی افزود: بنیاد شهید و ایدرو بر حسب بند «ز» تبصره هفت قانون بودجه 1400 تلاش های لازم برای ایجاد شرایط مورد نیاز برای تحقق تسهیلات بانکی و واگذاری خودروی اقساطی انجام می دهند.

همچنین در این مراسم، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اجرای این قانون حدود 10 سال مغفول مانده و اجرایی نشده بود و تبدیل به مطالبه شده بود.

وی افزود: این خودروها به جانبازانی که مشکل حرکتی دارند، با اقساط پنج ساله تحویل می شود.

سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: امسال 15 درصد رشد و 25 درصد رشد تحویل خودرو داشتیم.

وی افزود: همچنین طی یک سال گذشته 60 قطعه حساس را ساخت داخل کردیم که منجر به صرفه جویی 150 میلیون دلاری شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران