پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352299 تاریخ : 1397/04/24-12:16:26
,5,
تعمیر و بازسازی دستگاه کنترل هوای فشرده در واحد ذخیره سازی شوریجه

با همت متخصصان داخلی انجام شد؛

تعمیر و بازسازی دستگاه کنترل هوای فشرده در واحد ذخیره سازی شوریجه

با همت متخصصان داخلی دستگاه کنترل هوای فشرده (محفظه احتراق فشار قوی مولدهای برق) واحد ذخیره سازی شوریجه تعمیر و مورد بازسازی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، هادی غلامی مسئول ابزاردقیق واحد ذخیره سازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، با اعلام این خبر افزود: این تجهیز یکی از قطعات مولدهای برق مجتمع ذخیره سازی گاز طبیعی شوریجه است که کنترل هوای ورودی به محفظه احتراق را بر عهده دارد و هوای ورودی با سوخت ترکیب شده و انرژی مورد نیاز برای تولید برق را تامین می کند.

هادی غلامی تصریح کرد: این تجهیز از زمان راه اندازی واحد ذخیره سازی پس از سه سال کارکرد دچار اشکال شده و پس از بررسی های صورت گرفته، این تجهیز از سوی متخصصان داخلی در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تعمیر و عملیاتی شد.
وی ادامه داد: مطابق اظهارنظر سازنده، این تجهیز قابلیت تعمیر نداشته اما متخصصان و کارشناسان واحد کارگاه مرکزی و ابزار دقیق اقدام به شناسایی و آنالیز قطعات معیوب و تهیه نقشه فنی قطعات مذکور کرده و ساخت قطعات از سوی شرکت های توانمند داخلی انجام شده است.
مسئول ابزاردقیق واحد ذخیره سازی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: پس از ساخت و مونتاژ قطعات ساخته شده، کنترلر چندین بار در کارگاه مرکزی پالایشگاه تست شد و در نهایت در واحد عملیاتی نصب و با موفقیت در سرویس قرار گرفت.
وی در پایان قیمت خرید این تجهیز از شرکت خارجی را 10 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته تعمیر و احیاء تجهیز مذکور در داخل کشور با صرف اعتباری بالغ بر 125 میلیون ریال انجام شده که 9 میلیارد و 875 میلیون ریال صرفه جویی را بدنبال داشته است.
گفتنی است، این اقدام گام مهمی در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به فناوری روز دنیا و دانش بومی آن است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران