پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586513 تاریخ : 1400/05/26-11:46:38
,8,
تضعیف تقاضای فولاد ساختمانی چین در نیمه دوم سال جاری

تضعیف تقاضای فولاد ساختمانی چین در نیمه دوم سال جاری

انتظار می رود تقاضای فولاد ساختمانی چین در نیمه دوم سال 2021 برای اولین بار در طول شش سال اخیر نسبت به مدت مشابه یک سال قبل کاهش یابد. این کاهش تقاضا علی رغم افت تولید، قیمت فولاد را در چین پایین خواهد آورد.

به گزارش بانک و صنعت، فولاد ساختمانی تقریبا نیمی از مصرف فولاد چین را در بر می گیرد. از آنجایی که تامین مالی شرکت های ساختمانی و همین طور خریداران خانه محدود شده، سرمایه گذاری در بازار مسکن هم در نیمه دوم سال برای اولین بار از سال 2015 تاکنون کاهش خواهد یافت.

از طرفی مشکل بخش زیرساخت ها مربوط به حمایت مالی نیست بلکه ناشی از کمبود پروژه های واجد شرایط است. پس از تقریباً 30 سال توسعه شهرنشینی، زیرساخت های فولادی مانند جاده ها، فرودگاه ها و راه آهن در چین در حال تکمیل شدن است.

تقاضای فولاد ساختمانی در چین مطمئناً در نیمه دوم سال کاهش می یابد اما برنامه کاهش تولید فولاد چین و تاثیر آن بر بازار در نیمه دوم سال هنوز نامشخص است و خطر روندی نزولی در بازار فولاد را افزایش می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران