پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350768 تاریخ : 1397/03/24-18:57:29
,15,
تشکیل کمیسیون فضای کسب و کارسازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

تشکیل کمیسیون فضای کسب و کارسازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

کمیسیون فضای کسب و کارسازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با هدف پایش و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پرشاد صفایی فراهانی رئیس کمیسیون فضای کسب و کار با اعلام خبر فوق گفت: کمیسیون فضای کسب و کار به عنوان یک کمیسیون موضوعی و براساس مصوبه هیات مدیره سازمان با هدف پایش، احصا و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب و کارهای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است.

صفایی فراهانی در این رابطه ادامه داد: این کمیسیون همچنین قصد دارد با پایش قوانین و مقررات حوزه فاوا، پیشنهادهای اجرایی برای بهبود و توسعه فضای کارآفرینی ارائه کند.
رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به برخی اهداف این کمیسیون گفت: علاوه بر پایش شناسایی و حذف مقررات دست و پاگیر کسب و کارهای صنف، کمیسیون تلاش می کند راهکارهای موجود به منظور مقابله با فساد اداری در حوزه کسب و کارهای فاوا را شناسایی کند.
به گفته صفایی فراهانی، یکی دیگر از اهداف مهم این کمیسیون، تلاش برای ایجاد پایبندی دستگاه های دولتی وعمومی به قراردادها و اجرای تعهدات ایشان در برابر بخش خصوصی است.
رئیس کمیسیون فضای کسب و کار همچنین به موضوع استفاده از ظرفیت های قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر اشاره کرد و گفت: کمیسیون بنا دارد با بهره گیری از ظرفیت های قوانینی مانند «بهبود مستمر محیط کسب و کار» و «رفع موانع تولید رقابت پذیر» و از طریق پیگیری مواد مرتبط آنها، راه کارهایی به منظور بهبود محیط کسب و کارصنف ارائه کند.
به گفته صفایی فراهانی، کمیسیون فضای کسب و کار با توجه به ماموریتش علاوه بر تقویت ارتباطات داخلی با سایر کمیسیون ها به منظور شناسایی دقیق معضلات محیط کسب و کار حوزه های مختلف کسب و کار فاوا، به دنبال تقویت تعاملات بیرونی سازمان با نهادهای مرتبط همچون کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی استان تهران، شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت و سایر نهادهای ذی ربط است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران