به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در این باره بیان کرد: این نقشه شامل پنج بخش؛ شرکت های بیمه گر، نهادهای ناظر و همکار، اینشورتک ها (شامل اینشورتک های فرایند بیمه گری، اینشورتک های نوآوری محصول، اینشورتک های حوزه فروش)، شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری و رسانه های اکوسیستم نوآوری بیمه ای بوده و اولین نسخه این نقشه گردآوری و منتشر شد.
وی افزود: مطابق گزارش مکنزی امروزه موفقیت بیمه گران با عرضه ی محصولات فعلی و با ارائه خدمات مناسب به دست می آید ولی در آینده ای نه چندان دور، موفقیت بیمه گران در گرو پیشگیری از خسارت، پشتیبانی مناسب از مشتریان و ارائه ی محصول مناسب و در زمان مناسب خواهد بود. به همین خاطر لازم است این شرکت ها از عناصر، امکانات و ویژگی های اکوسیستم پیرامون خود مطلع بوده و با استفاده از ظرفیت ها و منابع مختلف، محصولات و خدماتی فراتر از محدوده اصلی خدمات فعلی به مشتریان و ذینفعان ارائه نمایند.
گفتنی است، از کلیه افراد فعال در این حوزه و استارتاپ هایی که علاقه مند به همکاری و اضافه شدن به این نقشه اکوسیستم هستند، دعوت می شود از طریق لینک https://dayins24.ir/ecosystem درخواست خود را به مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی اعلام نمایند.