پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617756 تاریخ : 1401/04/22-14:26:02
,10025,22,
تداوم خدمت  رسانی بیمه کوثر به مناطق محروم و آسیب  دیده هرمزگان

تداوم خدمت رسانی بیمه کوثر به مناطق محروم و آسیب دیده هرمزگان

پس از زلزله اخیر هرمزگان، با حضور مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این استان، مراسم تحویل خودروی آب رسان و توزیع نذورات کارکنان شرکت در قالب قربانی هم زمان با عید سعید قربان بین زلزله زدگان صورت گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت پس از حضور در مناطق زلزله زده و دیدار با زیان دیدگان، گفت: در کنار عمل به تعهدات حرفه ای و ارزیابی و پرداخت خسارت های وارد به بیمه گذاران و بیمه شدگان شرکت در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمات فراتر، در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی سال هاست از سوی بیمه کوثر به عنوان یک سیاست راهبردی دنبال می شود.

ابوالفضل آقادادی وفای به عهد و عمل به تعهد را یکی از اصول مهم در بیمه گری دانست و گفت: بسیار خرسندم طبق قولی که شرکت داده بود، هم زمان با روز مبارک عرفه، یک دستگاه کامیونت آب رسان را به سپاه استان هرمزگان تقدیم کردیم تا کمکی باشد برای حل مشکل کمبود آب شرب در مناطق محروم این استان، به ویژه شهرستان بشاگرد. همچنین به همت سرپرستی بیمه کوثر در استان هرمزگان، توفیق داشتیم در این شرایط سخت پس از زلزله، به مناسبت عید سعید قربان، نذورات همکاران بیمه کوثر را که در قالب قربانی و گوشت گرم تهیه شده بود، بین زلزله زدگان روستای «سایه خوش» توزیع کنیم.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در ادامه سفر استانی خود با کارکنان سرپرستی و همچنین نمایندگان برتر هرمزگان جلساتی برگزار کرد.

وی در این دیدارها پس از شنیدن حرف ها و دغدغه ها، با ابراز تاسف مجدد از زلزله اخیر در هرمزگان، خاطرنشان کرد: از شما کارکنان و نمایندگان تلاشگر خود در بیمه کوثر تقدیر می کنم که همچون همیشه، بلافاصله پس از این حادثه، با سرعت در نواحی آسیب دیده حضور یافتید تا خدمات مربوط به پرداخت خسارت با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. به فضل الهی این بار هم به خوبی از عهده انجام وظایف و تعهدات نسبت به زیان دیدگان برآمدیم تا شعار خیررسانی کثیر و تلاش برای جلب رضایت مشتری را در عمل محقق کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران