پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578071 تاریخ : 1400/01/28-17:25:19
,20,
تحقق 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد :

تحقق 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 90 درصدی مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید این استان محقق شده است گفت: 89 واحد راکد و نیمه فعال اکنون در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که احیای 10 واحد آن امسال هدفگذاری شده است.

به گزارش بانک و صنعت، سجاد رستمی با اشاره به برگزاری 68 نشست مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دریکسال اخیر گفت: تاکنون 90 درصد مصوبات این نشست های اجرایی شده است و 548مصوبه برای رفع مشکل تولید کنندگان چهارمحال و بختیاری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: از مجموع این مصوبات تاکنون 469 مصوبه اجرایی شده و بقیه در مرحله اجرا و پیگیری قرار دارد.

هدفگذاری برای احیای 10 واحد صنعتی راکد

وی در ادامه گفت: 89 واحد راکد و نیمه فعال اکنون در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که احیای 10 واحد آن امسال هدفگذاری شده است.

رستمی بیشترمشکلات واحد های راکد را در زمینه بدهی مالی، وام های معوق بانکی ، بدهی مالیاتی وبیمه عنوان کرد و افزود: دریکسال اخیر نیز20 واحد راکد راه اندازی شدکه سه برابر برنامه هدفگذاری شده سال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد این واحدها در زمینه تولید پروفیل درب وپنجره، مواد ضد عفونی کننده والکل، ماشین سازی، آب معدنی، مایعات شوینده، خمیرپنیرپیتزا و... فعال شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اواحدها با استفاده از سرمایه درگردش، استمهال بدهی، تغر کاربری و نوع محصول تولیدی و افزایش آورده متقاضی فعال شده اند.

آدرس کوتاه شده: http://shatanews.ir/s/mfacdJt


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران