پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583017 تاریخ : 1400/03/31-14:32:57
,13,9,
تأکید مدیرعامل بیمه میهن بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی شعب

تأکید مدیرعامل بیمه میهن بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی شعب

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن امروز در بازدید از شعب این شرکت در اسلام آباد غرب و ایلام، بر ضرورت بهبود عملکرد، مسئولیت پذیری، افزایش بهره وری و کارایی، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر رضا مصطفوی که به اتفاق مدیر امور شعب و سرپرست منطقه غرب کشور به اسلام آباد غرب و ایلام رفته اند، امروز در بازدید از شعبه این شرکت در این دو شهر و دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان تحت سرپرستی، از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و مسائل و مشکلات این دو شعبه قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه میهن با تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) و قدردانی از زحمات پرسنل این شعب، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای تحقق حداکثری اهداف و برنامه های تکلیفی، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش بهره وری و کارایی در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.
دکتر مصطفوی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان را از عوامل موفقیت یک بنگاه اقتصادی دانست و افزود: تعامل و ارتباط مطلوب با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه برای پرزنت کردن امور تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد. در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات کاری این شعب و نمایندگان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید.
دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام
دکتر مصطفوی و هیئت همراه همچنین با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، همکاری های دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر لزوم توسعه همکاری ها با استفاده از امکانات و ظرفیت های فیمابین تاکید کردند. دکتر مصطفوی همچنین بر آمادگی بیمه میهن در ارایه خدمات بیمه ای مطلوب به بنیاد مسکن و کارکنان آن تأکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران