پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589275 تاریخ : 1400/07/03-15:10:43
,10026,
تأکید مدیر عامل بیمه ایران بر ضرورت افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم و اصلاح فرایند های ناکارآمد

در بازدید بختیاری از استان گیلان عنوان شد:

تأکید مدیر عامل بیمه ایران بر ضرورت افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم و اصلاح فرایند های ناکارآمد

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از شعب استان گیلان بر ضرورت تلاش خانواده بزرگ کارکنان شرکت و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری و هیأت همراه در دیدارهایی که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در فضایی صمیمی با همکاران شعب رشت و تعدادی از شعب استان گیلان داشت در سخنانی، توسعه و استفاده بیشتر از فن آوریهای نوین و دیجیتال در عرصه خدمت رسانی به بیمه شدگان را از ملزومات و اهداف راهبردی بیمه ایران خواند.

مدیر عامل بیمه ایران، همچنین با اشاره به آغاز فرایند توسعه نظام پیشنهادات در شرکت، اصلاح فرایندهای ناکارآمد و کم کارآمد و همت همگانی برای ارتقاء و تعالی شرکت باتوجه به شرایط رقابتی درصنعت بیمه کشور را حیاتی خواند و بر ضرورت بهبود شرایط معیشت کارکنان و نمایندگان بیمه ایران در سراسر میهن تاکید کرد.

بنا به این گزارش، در این سفر کاری که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، آقایان احمد صفرزاده معاون فنی، عباسعلی فراشیانی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، مدیر عامل بیمه ایران را همراهی می کردند و با حضور حجت فلکیان مدیرکل بیمه ایران استان گیلان از شعب رشت و پایانه خسارت این شهرستان بازدید به عمل آوردند .

نخستین برنامه سفر هیات مدیره بیمه ایران به استان، حضور در جلسه کاری و اداری به میزبانی شهرستان لاهیجان بود که با حضور روسای شعب مراکز استان گیلان برگزار شد.

دومین برنامه این سفراستانی به بازدید از شعبه رشت و ساختمان مدیریت استان گیلان اختصاص داشت که طی آن همکاران به بیان گزارشی از خدمات و وظایف شعب پرداختند. در ادامه مدیرعامل بیمه ایران راهکارهایی به منظور تسریع در انجام امور، ایجاد تحول و ثمربخش ساختن فرآیندهای مرتبط با انجام خدمت همکاران ارائه کرد..

سومین مرحله برنامه کاری مدیرعامل و هیات همراه، شرکت در نشستی اداری با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی بیمه ایران استان گیلان بود.

در این جلسه، ابتدا فلکیان، مدیرکل بیمه ایران استان گیلان در سخنانی با ارائه گزارشی، به طرحها و برنامه های در حال اجرا در سطح شعب اشاره کرد و از تحقق هدف 1000 میلیارد تومان جذب پرتفوی در استان که بزودی ثبت خواهد شد، خبر داد.

بنا به گفته وی، با تلاش نمایندگان بیمه ایران در استان، طی 5 ماهه امسال بیش از 80 درصد اهداف استان تحقق یافته و ان شاالله با تلاش مضاعف نمایندگان و همکاران شعب، با رویکرد مبتنی بر تحول نگرش ها و ارزش های سازمانی، تا پایان سال 1400 مبالغ هدف گذاری شده در استان محقق خواهد شد.

در ادامه این نشست، شهرستانی، رییس انجمن صنفی استان به بیان عملکرد نمایندگان، مطالبات و درخواست های اعضای انجمن پرداخت.

در ادامه، مدیرعامل بیمه ایران از آقای سیدهاشم قوامی ماسوله از مدیران پیشکسوت و نخبه بیمه ایران قدردانی و تشکر و به رسم یادبود هدیه ای تقدیم ایشان کرد.

این گزارش حاکیست، پس از پایان جلسات که تمامی آنها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفت، مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه به منظور ادای احترام به مرحوم حضرتی (مدیرکل فقید فن آوری اطلات بیمه ایران) رهسپار مزار آن مرحوم شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران