پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579252 تاریخ : 1400/02/09-10:52:38
,17,22,
تاکید بر مشارکت سهامداران سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام

مصطفوی با حضور در برنامه زنده شبکه خبر سیما:

تاکید بر مشارکت سهامداران سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام

مشاور اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در برنامه "پیگیری" که از شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بطور زنده پخش شد، درخصوص "ضرورت ثبت نام سهامداران سهام عدالت در سامانه سجام" گفتگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، امیر مصطفوی در این گفتگو از انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بعنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور نام برد و اظهار داشت: امروز (پنجم اردیبهشت ماه) آخرین مهلت تکمیل مدارک داوطلبان حقیقی در این انتخابات بوده و افراد واجد صلاحیت که تمایل به شرکت در آن را دارند، می توانند تا ساعت 24 امشب به سامانه ستان مراجعه و اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مهلت تمدید خواهد شد یا خیر توضیح داد: اواسط اسفند ماه سال گذشته و پس از آن 28 فروردین ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در نظر گرفته شده بود، با اینحال این مهلت برای بار دوم تمدید شده و برنامه ای برای تمدید مجدد در نظر گرفته نشده است، بنابراین توصیه می شود داوطلبان امروز در این خصوص اقدام نمایند.
مصطفوی با تاکید بر اینکه ثبت نام بصورت الکترونیکی انجام می گیرد در خصوص زمان برگزاری انتخابات مجامع اظهار داشت: پیش بینی شده انتخابات از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا اواسط خرداد ماه سال جاری بصورت الکترونیکی انجام شود.
مشاور اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان تهران ارزش دارایی های شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را بالغ بر سیصد و هشتاد هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

این مدرس دانشگاه و کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه انتخاب هیات مدیره این شرکت ها توسط سهامداران انجام خواهد شد، تاکید کرد: لازم است سهامداران با ثبت نام در سامانه، امکان شرکت در انتخابات را فراهم نمایند.

وی افزود: طبق اختیاراتی که برای این مدیران در نظر گرفته شده امکان خرید و فروش سهام و تبدیل آنها به سایر انواع دارایی ها وجود دارد، به همین دلیل لازم است سهامداران با شرکت در این انتخابات در سرنوشت مالی خود دخیل بوده و افرادی را انتخاب نمایند که متعهد، دلسوز و خبره بوده و نتیجه تصمیمات و اقداماتشان منجر به افزایش دارایی های آنها گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران