وی در نشست صمیمی با روسا و کارکنان این شعب ضمن آشنایی با روند کاری این واحدها، به مواردی چون وصول مطالبات، کسب سهم از بازار، مدیریت دارایی و بدهی، تخصیص مناسب دستگاه های خودپرداز، جانمایی شعب، توسعه پایانه های فروش متناسب با بازاریابی و… اشاره کرد و محدودیت ها و مشکلات مربوطه را بر اساس ارزیابی مراجعان به شعب و میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
مونسان با تاکید بر مشتری مداری و تکریم مشتریان در این بازدیدها، مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان را از مهم ترین وظایف روسا و کارکنان این واحدها دانست.
معاون امور شعب بانک ملی ایران در پایان ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان شعب، از نزدیک در جریان فعالیت این شعب قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف، از زحمات و تلاش های کارکنان آن ها تقدیر کرد. در ادامه کارکنان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات امور محوله مطرح کردند.