پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488270 تاریخ : 1398/05/02-12:36:35
,2,22,
تأمین و شناسایی نیاز مشتریان با استقرار بانکداری باز و شرکتی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جمع کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

تأمین و شناسایی نیاز مشتریان با استقرار بانکداری باز و شرکتی

حسین مهری در دیدار با رؤسا و کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی بیان داشت: رویکرد ما برای آینده بانکداری حرکت به سمت بانکداری باز و شرکتی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه در گستره‌ا‌ی از نوآوری باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود در جمع کارکنان بانک در این استان حضور یافته و اظهار داشت: توجه به بانکداری دیجیتال و باز که مورد تاکید دولت و سیاستگذاران نظام بانکی کشور می باشد از برنامه های آتی بانک صنعت و معدن است.
مهری ادامه داد: به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای برای تحقق شعار رونق تولید مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و می توانیم در این خصوص تاثیرگذارترین بانک کشور باشیم.
وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه کشورمان، بیان کرد: برای حمایت از صنعتگران و کارآفرینان، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات به طرح های توسعه ای که موجب اشتغال پایدار می شود و حمایت از طرح های معدنی برای جلوگیری از خام فروشی از دیگر اولویت ها و سیاست های اصلی بانک است.
رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: برای تسهیل خدمت رسانی و سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای تسهیلات فرآیندهای کار کاهش یافت و به شعب و سرپرستیها اختیارات بیشتری داده شد زیرا کمترین تعلل در فرایند تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی می تواند موجب بروز مشکلاتی برای وضعیت تولید و اشتغال کشور داشته باشد.
شایان ذکر است، حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک و جمعی از مدیران ارشد و سرپرست شعب آذربایجان شرقی ازطرح های در دست اجرای این استان بازدید کرد و در خلال این بازدیدها عنوان داشت: با وجود شرایط اقتصادی نه چندان مطلوب شاهد تلاش های خستگی ناپذیر صنعتگران و کارآفرینان هستیم و هدف ما کاستن از بار مشکلات آنان و رفع موانع تولید است.
در این بازدید پیشرفت فیزیکی و روند فعالیت طرح های فولاد صنعت صائب تبریز، آذرحدید بناب، مهراصل و مجموعه کارخانجات شیرین عسل مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات این واحدها تصمیمات لازم اتخاذ گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران