پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 113692 تاریخ : 1393/12/04-04:20:07
,1,16,17,
بانک صادرات  تأمین مالی سه پروژه عظیم را عهده دار شد

در راستای حمایت از تولید داخلی :

بانک صادرات تأمین مالی سه پروژه عظیم را عهده دار شد

بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی تأمین مالی پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را عهده دار شد .

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور حمایت از تولید ملی و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت از پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را بر عهده گرفت و نسبت به گشایش اعتبارات اسنادی مربوطه به مبلغ 2 میلیارد و 50 میلیون دلار اقدام نمود.
 شایان ذکر است در جهت تکمیل پروژه های سیراف انرژی و پتروشیمی سبلان جمعاً مبلغ یک میلیارد دلار گشایش اعتبار صورت گرفته و طی 2 سال و نیم آینده به بهره برداری خواهند رسید . همچنین پروژه آلومینیوم جنوب که در زمینه تولید شمش های آلومینیومی فعالیت دارد با مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون دلار تأمین اعتبار شده و در سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
گفتنی است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با بیش از 6 دهه سابقه فعالیت نقش تأثیرگذاری در توسعه و آبادانی کشور داشته و علاوه بر مشارکت و تأمین مالی هزاران پروژه در اقصی نقاط کشور، نسبت به تأمین مالی پروژه های ملی نظیر احداث بزرگراه، نیروگاه پتروشیمی و… نیز اقدام نموده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران