پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 422237 تاریخ : 1397/09/06-14:35:24
,10033,
تالاب آق‌قشلاق در بجنورد بین‌المللی می‌شود

تالاب آق‌قشلاق در بجنورد بین‌المللی می‌شود

اسکندر گردمردی، رئیس اداره محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌شمالی گفت: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا تالاب آق‌قشلاق به‌عنوان تالاب رامسر سایت به ثبت برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اسکندر گردمردی با اشاره به این‌که این تالاب در حوالی روستاهای آق‌تپه و قشلاق در بخش حصار گرمخان بجنورد واقع است، افزود: به‌رغم وجود بحران کم‌آبی در این منطقه، این تالاب دارای آب است و زمین‌های اطراف آن زمین‌های تالابی هستند.

وی هدف اصلی از ثبت این تالاب را حفاظت و مراقبت از آن اعلام کرد. گردمردی خاطرنشان کرد: اگر مراقبت‌های لازم از این تالاب به عمل نیاید، منطقه مذکور به کانون گرد و غبار تبدیل خواهد شد، و این کانون گرد و غبار شهر بجنورد و روستاهای اطراف را تهدید خواهد کرد.
وی در ارتباط با مهم‌ترین گونه‌های گیاهی در این تالاب اظهار کرد: این تالاب یک گز زار است که باید از آن به شکل ویژه‌ای محافظت شود. این مقام مسئول تصریح کرد: گونه‌های موجود در این تالاب بیشتر از گونه پرندگان آبزی‌پرور و کنار آبزی هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران