پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248799 تاریخ : 1395/08/22-17:40:40
,10025,
بیمه زائرین با هماهنگی ستاد اربعین ارائه شده است

رئیس کل بیمه مرکزی

بیمه زائرین با هماهنگی ستاد اربعین ارائه شده است

عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص بیمه اربعین گفت: بیمه اربعین بیمه ای است که با هماهنگی ستاد اربعین و از سوی بیمه دانا ارائه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه دانا، وی افزود: ارائه این بیمه با مشخصات فعلی تصمیمی بوده که در ستاد اربعین گرفته شده است.

همتی در پاسخ به اینکه “برخی از مردم از گران شدن بیمه اربعین در سال جاری گلایه داشته اند”، گفت: این بیمه گران نشده بلکه 25 هزار تومان بابت حق بیمه از هر شخص گرفته شده که از این 25 هزار تومان، 6 هزار تومان سهم هلال احمر است و به سازمان هلال احمر پرداخت می شود و 18 هزار تومانش به بیمه می رسد.
این مقام مسئول با بیان اینکه “پوشش بیمه اربعین در خاک عراق پوشش هزینه های بیمارستانی تا سقف 2 هزار دلار است”، گفت: همچنین در خاک ایران طبق بندهای قرارداد، بیمه اربعین تا سقف 193 میلیون تومان پوشش دیه برای هر فرد بیمه شده دارد که در صورتی که خدای نکرده اتفاقی برای زائرین محترم رخ دهد که مشمول پوشش دیه شوند، این رقم تا سقف 193 میلیون تومان به آنها پرداخت می شود.
رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: بیمه دانا پوشش های گسترده ای را برای بیمه شدگان اربعین در نظر گرفته و خودروهای امدادی چون آمبولانس را در نقاط مختلف مستقر کرده و ستاد اربعین خواسته با این پوشش خوب بیمه ای، زائران اربعین دیگر دغدغه خسارت و بیمه و هزینه های اینچنینی را نداشته باشند.
همتی در پاسخ به اینکه “برخی از مردم انتظار داشتند بیمه اربعین رایگان به آنها تعلق گیرد”، گفت: نباید از شرکت های بیمه انتظار داشته باشیم که رایگان خدماتی ارائه دهند، چرا که آنها شرکت هایی بازرگانی هستند که باید هزینه های خود را از محل حق بیمه ها دریافت کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 186
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران