پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399620 تاریخ : 1397/07/29-15:01:17
,5,
بومی سازی دو دستگاه

در کمترین زمان ممکن توسط نسل جوان شرکت انجام شد؛

بومی سازی دو دستگاه "ولو" حیاتی مرکز انتقال نفت شاهرود

رییس واحد نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق از تعمیر اساسی و بومی سازی دو دستگاه بال‌ولو برقی 18 اینچ کلاس 600 مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، غلامرضا عجمی گفت: پس از تشکیل جلسه‌های تخصصی و بررسی و ارزیابی فنی، کار تعمیرات با استفاده از امکانات داخلی و کارگاههای تخصصی موجود آغاز شد که با تلاشکارشناسان واحد تعمیرات مکانیک، ولوها تعمیر و در سرویس عملیاتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعمیر اساسی، بومی سازی و تست‌های استاندارد بال‌ولوهای 202 و 266مرکز انتقال نفت شاهرود در کمترین زمان ممکن درکارگاه‌های این منطقه انجام و پس از کسب تأییدیه بازرسی فنی بدون مشکل در محل خود نصب و جایگزین ولوهای معیوب شده و تحویل بهره‌برداران شد.

وی با تاکید بر قدمت، میزان کارکرد بالا و عدم وجود قطعات یدکی این ولوهای خارجی تصریح کرد: با حمایت مدیر و ابتکار و تلاش کارکنان واحد مکانیک منطقه، بیش از 40درصد بخش‌های مهم و اصلی این بال‌ولوها (Ball valve) توسط متخصصین نسل جوان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بومی سازی، باز طراحی و ساخته شده است.

عجمی جلوگیری از توقف‌های ناخواسته و تداوم عملیات انتقال پایدار و ایمن را از مهمترین اهداف تعمیر اساسی ولوها ذکر کرد و گفت: این ولوها به جهت ارسال فرآورده به سمت استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، رسید فرآورده در شاهرود و جلوگیری از آلودگی ناشی از نقص فنی، در مرکز انتقال نفت شاهرود حیاتی به شمار می‌روند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود قطعات یدکی مورد نیاز، ساخت و تعمیر اساسی قطعات ولوها در دستور کار واحد تعمیرات مکانیک منطقه قرار گرفته و خوشبختانه همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در تجهیزات، گام‌های بلندی برداشته ایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران