پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670107 تاریخ : 1402/08/24-17:59:29
,2,
به دنبال راهکار برای رفع موانع توسعه نهضت ملی مسکن باشیم

مدیرعامل بانک مسکن در نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک های کشور:

به دنبال راهکار برای رفع موانع توسعه نهضت ملی مسکن باشیم

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در حال حاضر دولت یه صورت جدی به دنبال راهکار برای رفع موانع توسعه نهضت ملی مسکن است و قرار است در این جلسه با هم اندیشی به دنبال راهکار باشیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن، دکتر سید عباس حسینی که در نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک ها صحبت می کرد، گفت: برای 300 هزار واحد مسکونی در بانک مسکن با متقاضیان قرارداد منعقد شده که مبلغ آن 110 همت بود که تاکنون نزدیک به 60 همت به حساب مشتریان واریز شده است.

او با اشاره به تامین مالی برای 550 هزار واحد مسکونی در کل کشور، افزود: 300 هزار واحد از این تعداد توسط بانک مسکن تامین مالی شده است.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: برخی از این واحدها بین 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک های کشور با موضوع نهضت ملی مسکن با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران و 13نفر از مدیران عامل بانک های کشور به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران