پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445248 تاریخ : 1397/10/17-18:13:31
,17,
به حلقه‌های ضعیف‌تر موجود در زنجیره بازار توجه کنید

دیدار اعضای انجمن جوانان کارآفرین استان تهران با رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری:

به حلقه‌های ضعیف‌تر موجود در زنجیره بازار توجه کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جوانان کارآفرین خواست تا به‌جای تمرکز روی مشکلات، به فکر فرصت‌های موجود باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، هیات مدیره و روسای کمیسیون‌های انجمن جوانان کارآفرین استان تهران با علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جوانان کارآفرین، در ابتدای این دیدار روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیات مدیره به طرح نظرات خود پرداختند و به عمده‌ترین مشکلات و موانع موجود در محیط کسب و کار کشور پرداختند.

در ادامه علی آقامحمدی به تشریح و مقایسه شرایط اقتصادی کشور با دوره قبل تحریم‌ها پرداخت و گفت: بهتر این است که اعضای انجمن جوانان کارآفرین به جای اینکه توجه خود را بر مشکلات متمرکز کنند به دنبال فرصت‌های موجود باشند و با هوشمندی و مداومت در اجرای امور، از ظرفیت‌های بزرگی که در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد استفاده کنند.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری افزود: در عرصه داخلی بسیاری از کسب و کارهای سنتی هستند که به ایده‌های جدید و نوآورانه نیاز دارند. در بازارهای خارجی نیز روابط ما با کشورهای روسیه، عراق، افغانستان، قطر و عمان به شکلی است که فرصت‌های خوبی برای همکاری وجود دارد. اعضای انجمن جوانان بهتر است که روی این نیازها و فرصت‌ها تمرکز کنند و حلقه‌های ضعیف موجود در زنجیره بازار را هدف قرار دهند تا بتوانند حضور موثرتری در بازار داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران