پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210392 تاریخ : 1395/03/16-13:30:41
,10025,
بسته های ویژه بیمه ای، خدمتی جدید از بیمه دانا

معاون استان ها و امور شعب خبر داد:

بسته های ویژه بیمه ای، خدمتی جدید از بیمه دانا

معاون استان ها و امور شعب بیمه دانا از جذب نمایندگان جدید، بازبینی در مناطق مختلف کشور و رتبه بندی نمایندگان برتر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین یاوری در کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز و در جمع نمایندگان این شرکت با تأکید بر پیگیری و رفع مشکلات باقیمانده نمایندگان با ارائه راهکارهای عملیاتی اظهار داشت: تلاش می کنیم در طول سال جاری با برگزاری جلسات ماهانه در جهت رفع این مشکلات حرکت کنیم.

وی از ارائه بسته های ویژه بیمه ای خبر داد و افزود: مقرر شده در این جهت با دعوت از نمایندگان برتر دیدگاه آنها را درباره این بسته ها جویا شویم تا با مشارکت همگانی، بهترین و کامل ترین بسته بیمه ای طراحی و به بازار عرضه شود.

معاون استان ها و امور شعب بیمه دانا، پیگیری در خصوص صندوق نمایندگان را مورد تأکید قرارداد و گفت که از این ابزار کمک دهنده بزودی خبرهای خوبی خواهیم شنید.

یاوری، بازبینی در حدود اختیارات شعب و سرپرستی ها با بهره مندی از نظرات انجمن صنفی نمایندگان را مورد اشاره قرار داد و افزود: دستورالعملی را در این خصوص تهیه و تقدیم هیئت مدیره کردیم تا با بهره گیری از نظرات اعضای انجمن صنفی نمایندگان، نمایندگان برتر را شناسایی و نسبت به انتخاب آنها اقدام کنیم.

وی جذب نمایندگان جدید طبق آیین نامه مربوط و بازبینی در مناطق مختلف کشور را یادآور شد و افزود: تعداد سرپرستی های بیمه دانا از هفت سرپرستی موجود به ده سرپرستی افزایش خواهد یافت و تعدادی نماینده نیز در طول سال جاری به بدنه شرکت اضافه خواهد شد.

یاوری، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از عمده مشکلات نمایندگان عنوان و ابراز امیدواری کرد: روند روبه رشد شرکت همچنان در سال جاری تداوم یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران