در این جلسه محمودپناه ضمن اشاره به ضرروت انجام طرح پژوهشی مذکور، با توجه بر گستردگی طرح، توجه ویژه به فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی را از الزامات مهم در اجرای بهینه آن برشمرد.
محمد نجف زاده نیز با تاکید بر اهداف کاربردی این طرح از قبیل متناسب سازی کانال های توزیع همراستا با نیازهای مشتری و استراتژی بازاریابی، خواستار پیگری انجام طرح پژوهشی مذکور به منظور حصول نتایج مورد انتظار بانک شد. وی همچنین لازمه نتیجه بخش بودن این طرح را همکاری همه جانبه ادارات کل بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، سازمان و روش ها و تحقیقات و مدیریت استراتژیک دانست.شایان ذکر است طرح های پژوهشی کاربردی با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به عنوان مجری و ادارات کل به عنوان واحد بهره بردار با هدف ارائه راهکارهای کاربردی در رفع مسائل و چالش ها در بانک انجام می شود.