پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 634991 تاریخ : 1402/01/16-23:40:04
,10027,
برگزاری نشست مجازی مدیران ارشد پژوهشکده بیمه با عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور

برگزاری نشست مجازی مدیران ارشد پژوهشکده بیمه با عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور

معاونین و مدیران ارشد پژوهشکده بیمه طی جلسه مجازی با عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور در خصوص آغاز همکاری های مشترک گفتگو کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، جلسه مشترک معاونین و مدیران ارشد پژوهشکده بیمه با عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور (SII) 1، روز دوشنبه 14 فروردین 1402 به صورت مجازی و با حضور دکتر سوانگ ویجایا وکیل حقوقی و عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور، دکتر یعقوب محمودیان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، دکتر آریامنش مدیر گروه پژوهش مخاطرات طبیعی پژوهشکده بیمه، دکتر عباس راد عضو کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه و دکتر شاهین طیار رئیس دفتر حوزه ریاست پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر آریامنش ضمن معرفی افراد حاضر در جلسه، به معرفی اهم فعالیت های گروه مخاطرات طبیعی پژوهشکده بیمه پرداخت. وی پژوهشکده بیمه را به عنوان تنها موسسه پژوهشی در زمینه بیمه و تکافل در ایران دانست و علاقه مندی پژوهشکده برای برگزاری دوره ها، کارگاه ها و وبینارهای آموزشی مشترک با موسسه بیمه ای سنگاپور را اعلام کرد.
دکتر آریامنش خواستار اعزام اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه به این موسسه برای گذراندن دوره فرصت مطالعاتی و پسادکتری و انجام فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی مشترک شد. وی با دعوت از عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور جهت حضور در همایش تیرماه پژوهشکده به عنوان سخنران کلیدی، از او خواست تا ضمن ارائه طرحنامه دوره های آموزشی بلندمدت و کوتاه مدت، دوره های آموزشی مورد نیاز برای مدیران و کارشناسان صنعت بیمه ایران را به صورت اختصاصی طراحی نمایند.
پس از آن دکتر محمودیان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری های مشترک میان دو موسسه، آمادگی پژوهشکده بیمه را برای همکاری با موسسه بیمه ای سنگاپور اعلام کرد.
دکتر عباس راد عضو کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه نیز با اعلام تمایل پژوهشکده بیمه به همکاری با موسسه بیمه سنگاپور در حوزه تکافل، خواستار همکاری موسسه بیمه سنگاپور در زمینه برگزاری دوره های محاسبات فنی بیمه ERM شد و خاطرنشان کرد محورهای دوره های آموزشی مد نظر پژوهشکده بیمه جهت طراحی دوره های تخصصی مورد نیاز به موسسه بیمه سنگاپور اعلام خواهد شد.
در پایان دکتر شاهین طیار رئیس دفتر ریاست پژوهشکده بیمه ضمن جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه، به واگذاری وظیفه تایید صلاحیت حرفه ای مدیران صنعت بیمه به پژوهشکده بیمه اشاره و خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران صنعت بیمه ایران شد. وی همچنین بر ضرورت همکاری در حوزه ورود فناوری های نوین به صنعت بیمه ایران و به اشتراک گذاری تجارب موسسه بیمه سنگاپور با پژوهشکده بیمه در حوزه های مختلف تاکید کرد.
در ادامه این نشست، دکتر سوانگ ویجایا وکیل حقوقی و عضو شورای موسسه بیمه ای سنگاپور با استقبال از پیشنهادات ارائه شده از سوی پژوهشکده بیمه و آغاز همکاری های دو مجموعه، به معرفی موسسه بیمه سنگاپور پرداخت و تصریح کرد؛ موسسه بیمه ای سنگاپور علاوه بر ارائه مشاوره به شرکت های بیمه، نمایندگان و شبکه فروش، مشاوره مالی به ارزیابان خسارت ارائه و زمینه های گسترده ای از بیمه را تحت پوشش قرار می دهد. وی از جمله دوره های آموزشی موسسه به دوره ارزیابی خسارت، شبکه فروش، زنجیره بلوکی، فناوری های نوین، ارائه خدمات شبکه ای و دوره کوتاه مدت توسعه حرفه ای اشاره و خاطرنشان کرد این موسسه همچنین دوره های آموزشی در زمینه مخاطرات طبیعی و تغییرات اقلیم برگزار می نماید.
گفتنی است موسسه بیمهای سنگاپور، سازمانی غیرانتفاعی و موسسه ای متشکل از متخصصان بیمه و خدمات مالی است که توسط شورایی از اعضای منتخب و همچنین نمایندگانی از بخش های مختلف صنعت بیمه و خدمات مالی اداره می شود. ماموریت این موسسه که از سال 1949 تاسیس گردیده، ارتقای حرفه ای گری در بیمه و خدمات مالی است و از جمله اهداف آن می توان به تعالی حرفه ای در بیمه و خدمات مالی، ارتقای استانداردها و رفتار حرفه ای در صنعت بیمه و خدمات مالی، ارتقای جایگاه شاغلین بیمه و مالی و پیشبرد منافع، رفاه و پیشرفت حرفه ای آن ها و تسهیل تعاملات، از طریق فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در داخل سنگاپور و همچنین تعامل با نهادهای حرفه ای بین المللی اشاره کرد.

1. Singapore Insurance Institute (https://sii.org.sg/)



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران