پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584180 تاریخ : 1400/04/15-13:06:23
,17,
برگزاری نشست مجازی دبیران کمیسیون های برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های سراسر کشور

برگزاری نشست مجازی دبیران کمیسیون های برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های سراسر کشور

همزمان با ایام گرامیداشت سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز نشست مشترک دبیران کمیسیون های برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، صبح امروز نشست مشترک دبیران کمیسیون های برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های سراسر کشور با حضور رئیس، معاونین و مدیران کل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارتباط مستقیم دبیران کمیسیون های استانی از طریق ویدئوکنفرانس در محل این ستاد برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آغاز این نشست ضمن پاسداشت مقام شهدای هفتم تیر، یاد و خاطره شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را گرامی داشت و با اشاره به سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 12 تیرماه سال 1381 را نقطه عطفی در مبارزه با این پدیده مذموم معرفی کرد.

مؤیدی با تاکید بر برگزاری نشست های مشترک دبیران کمیسیون های استانی در هر سه ماه، مشارکت فعال و مؤثر در مباحث مطروحه در جهت حل مشکلات فرارو در امر مبارزه با قاچاق و ایجاد اقتصاد سالم و مولد را خواستار شد.

وی فرمان رهبر معظم انقلاب را معیار حرکت در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی کرد و گفت: این فرمان با گذشت نزدیک به 20 سال پاسخگوی نیازهای امروز ما در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب به تمام دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وجوب عمل به وظایف در این خصوص را مورد توجه قرار داد و گفت: تعیین جایگاه کانون مرکزی این مبارزه در سطحی عالی نزدیک به رییس دولت، بکارگیری تبلیغات متناسب و هوشمندانه و همه جانبه، برخورد قضایی و انتظامی، قاطع و مرتبط با تصمیم گیری های کانون مرکزی مبارزه و نیز عزم جدی برای کاهش صرفه و افزایش ریسک قاچاق از مهم ترین محورهای فرمان معظم له است.

وی در پایان توفیق اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در رابطه با راه اندازی و تکمیل سامانه های الکترونیکی و هوشمند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از افتخارات این ستاد در این دوره مدیریتی معرفی کرد.

در نشست ویدئوکنفرانس دبیران کمیسیون های برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های سراسر کشور در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، دام، پرونده های قضایی و امور اجرای احکام، طرح های مقابله ای، توسعه رجیستری به موبایل واره ها و ساماندهی کولبری و تعاونی های مرزنشینان استان های مرزی گفت وگو و تصمیم گیری شد.

عمرانی، نماینده قوه قضاییه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محمدعلی افتخاری زیدآبادی، رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و رضایی، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی مهمانان حضوری این نشست بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 179
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران