پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669463 تاریخ : 1402/07/20-10:35:41
,15,
برگزاری نخستین همایش بین المللی تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی

برگزاری نخستین همایش بین المللی تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی

اولین همایش بین المللی تحول دیجیتال در فولاد معدن و صنایع معدنی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، این همایش با همکاری شرکت ارتباطات مبین نت و سازمان توسعه نوآوری صنایع معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) برگزار شد.

در همین راستا پنل هایی با عنوان "تجارب علمی استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فولاد و معدن دنیا" برگزار شد که دکتر محمدرضا کامرانی متخصص اینترنت اشیا و هوش مصنوعی سخنرانی کرد .

همچنین پنل "ارائه ارائه چالش ها در پیاده سازی نظام تحول دیجیتال شرکت های فولادی و معدنی" برگزار شد که مدیران فولاد مبارکه اصفهان کارخانه مجتمع ذوب آهن پاسارگاد دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه نیز مهندس مهدی غیناقی رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات مبین نت نیز در رابطه با امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بنیان نوآوری هوش مصنوعی و شرکت ارتباطات مبین نت با اصحاب رسانه گفتگو کرد.

مهندس غیناقی در پاسخ به خبرنگار بانک و صنعت درباره مدت زمان و چشم انداز زمانی این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه برای مدت 2 سال تنظیم شده که قطعا در آتیه بصورت مستمر نیز دنبال خواهد شد و امیدوار هستیم تا موارد تازه ای نیز در کنار اهداف مورد نظر نیز دنبال شود.

این همایش شاهد سخنرانی دکتر احسان اسلامیان به عنوام مدیر تحول دیجیتال METAL ASSEMBIES LTD انگلستان بود که به صورت ویدیو کنفرانس در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

خبرنگار / #حسین جواهریان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران