پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582408 تاریخ : 1400/03/24-11:22:55
,17,10034,
برگزاری مجازی سمینار منطقه ای اشتراک گذاری اطلاعات پردازش شده و شبکه مبارزه با تخلفات

برگزاری مجازی سمینار منطقه ای اشتراک گذاری اطلاعات پردازش شده و شبکه مبارزه با تخلفات

سمینار منطقه ای "به اشتراک گذاری اطلاعات پردازش شده و شبکه مبارزه با تخلفات (CEN)" سازمان جهانی گمرک با میزبانی RILO AP در تاریخ 2 و 3 ژوئن 2021 مطابق با 12 و 13 خرداد ماه سال 1400 به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش بانک و صنعت، حسین کاخکی مدیر کل دفتر همکاری های بین الملل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: این سمینار در خصوص تجزیه و تحلیل اطلاعات کشورهای عضو بر پایه ثبت اطلاعات کشف و ضبط کالاهای قاچاق در سامانه مبارزه با تخلفات (CEN) سازمان جهانی گمرک بود که براساس گزارش کارشناسان دفتر منطقه ای رابط اطلاعات هوشمند سازمان جهانی گمرک در منطقه آسیا-اقیانوسیه (RILO AP)، کشورمان در سال 2021 بالاترین آمار را در ثبت اطلاعات کالای قاچاق دارا می باشد.

کاخکی اظهار داشت: در این سمینار بر ثبت دقیق و کامل اطلاعات کالاهای کشف وضبط شده قاچاق تاکید شد تا راهی برای همکاری بیشتر بین کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در مبارزه با انواع قاچاق کالا باشد.
مدیر کل دفتر همکاری های بین الملل گمرک افزود: نماینده گمرک ایران نیز با ارائه گزارش کشوری در خصوص انواع جاسازی مشروبات الکلی، سیگار و تنباکو در این سمینار شرکت کرد.
به گفته وی برگزارکنندگان سمینار ضمن تشکر از ارائه گزارش نماینده ایران، بر ثبت کامل تر و سریع تر اطلاعات به علت موقعیت حساس و ژئوپلتیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاکید کردند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران