پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635377 تاریخ : 1402/01/30-23:26:06
,10027,
برگزاری جلسه مجازی رئیس پژوهشکده بیمه با رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف

برگزاری جلسه مجازی رئیس پژوهشکده بیمه با رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف

دکتر محمد مهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه طی جلسه مجازی با خانم شایداتول عبدالله رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف، در خصوص جزییات و شیوه برگزاری "دومین دوره آموزش بین المللی مدیران صنعت بیمه در حوزه تکافل" که با همکاری پژوهشکده بیمه و دانشگاه اینسیف در مرداد ماه سال 1402 به صورت حضوری در کشور مالزی برگزار خواهد شد گفتگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این نشست که روز 29 فروردین 1402 با حضور دکتر محمدمهدی عسگری و مدیران ارشد پژوهشکده بیمه و حضور برخط شایداتول عبدالله رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف، در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، در خصوص جزییات و شیوه برگزاری "دومین دوره آموزش بین المللی مدیران صنعت بیمه در حوزه تکافل" تصمیم گیری شد.

رئیس پژوهشکده بیمه در این نشست، زمان پیشنهادی پژوهشکده برای برگزاری این دوره آموزشی را مردادماه سال جاری اعلام کرد و با تاکید بر آشنایی شرکت کنندگان دوره با مفاهیم اولیه تکافل، خواستار طراحی و تدوین برنامه آموزشی دوره مذکور در سطح متوسط شد.
دکتر عسگری همچنین سوالاتی را در زمینه مراحل چهارگانه برگزاری دوره از جمله «مرحله پیش ارزیابی شامل 6 روز تدریس در دانشگاه انیسیف» ، «بازدید مطالعاتی از موسسات و سازمان های مرتبط شامل بانک نگارا مالزی، شرکت اتیکا، بانک اسلامی مالزی، کمیسیون اوراق بهادار مالزی و انجمن تکافل مالزی»، « برگزاری آزمون پایان دوره» و «اعلام نتایج و ارائه گواهینامه» و همچنین امکانات رفاهی قابل ارائه از سوی دانشگاه اینسیف به هیئت اعزامی از صنعت بیمه ایران مطرح نمود. در این نشست همچنین بر لزوم تدریس مباحث مربوط به محاسبات فنی و مالی تکافل و مخاطرات طبیعی در دوره تاکید شد.
در ادامه شایداتول عبدالله رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف ضمن اعلام موافقت دانشگاه اینسیف با موارد پیشنهادی از سوی رئیس پژوهشکده بیمه تصریح کرد که در بازدید های مطالعاتی این دوره آموزشی، محصولات تکافل و نحوه توسعه آن ها مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت و سپس مباحث مطرح شده در بازدیدها، در پنل های ذیربط مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.
رئیس آموزش پژوهشکده اسراء وابسته به دانشگاه اینسیف اعلام کرد که مدرسه آسیایی کسب و کار مالزی آماده ارائه خدمت به هیئت اعزامی از صنعت بیمه ایران خواهد بود و هزینه نهایی دوره با احتساب تخفیف برای سرکت کنندگان ایرانی براساس تفاهم نامه فی مابین دانشگاه اینسیف و پژوهشکده بیمه تعیین خواهد شد.
شایان ذکر است "دومین دوره آموزش بین المللی مدیران صنعت بیمه در حوزه تکافل طی دو هفته در مردادماه سال جاری ارائه خواهد شد و در آن به بحث و بررسی در خصوص الگوها و محصولات مختلف کسب و کار تکافل و فرآیندهای کلیدی عملیاتی آن پرداخته می شود.
زمان برگزاری، محتوای آموزشی و سایر جزئیات مربوط به برگزاری دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران