پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658143 تاریخ : 1402/05/16-23:33:38
,2,
برگزاری جشنواره پاکت های هدیه در کانال بله کانون جوانه های بانک ملی ایران

برگزاری جشنواره پاکت های هدیه در کانال بله کانون جوانه های بانک ملی ایران

کانون جوانه های بانک ملی ایران، جشنواره پاکت های هدیه را ویژه مخاطبان خود در پیام رسان بله برگزار می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که تا بیستم شهریورماه مصادف با سالروز تاسیس بانک ملی ایران ادامه خواهد داشت، روزانه صدها پاکت هدیه در کانال بله کانون جوانه ها بارگذاری می شود و اعضای کانال تنها با یک کلیک می توانند مبلغ موجود در پاکت را به کیف پول خود انتقال دهند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با ارسال عدد 77 به شماره 10005882 عضو کانال کانون جوانه ها در پیام رسان بله شوند.

کانون جوانه ها در حال حاضر جشنواره افتتاح حساب « یک حساب، چند رویا» را نیز با جوایز متعدد و هیجان انگیزی نظیر PS4، دوچرخه، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی چاپ فوری، اسکیت برد، اسپیکر بلوتوثی، ایرپاد و صدها جایزه نقدی، برای افراد زیر 18 سال در دست اقدام دارد.

گفتنی است کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1391 با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد مالی به رده سنی کودک و نوجوان ایجاد شده و در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، برگزاری رویدادها، برپایی مسابقات و جشنواره ها و ... مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و اقتصادی آشنا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران