پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251931 تاریخ : 1395/09/29-11:34:01
,10025,
برنامه های بیمه دانا برای تقویت بازاریابی و جذب پرتفوی اقتصادی

مدیر بازاریابی اعلام کرد:

برنامه های بیمه دانا برای تقویت بازاریابی و جذب پرتفوی اقتصادی

عملکرد مدیریت بازاریابی بیمه دانا در حوزه بازارهای خرد و کلان، تحلیل و ارزیابی ریسک، خسارات و رسیدگی به امور نمایندگان و کارگزاران تشریح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت روابط عمومی بیمه دانا، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت در جمع معاونان بازاریابی شعب تهران با اشاره به سیاست های کلان شرکت در جهت رسیدن به پرتفوی اقتصادی و سود ده اعلام کرد: به منظور بهره گیری بیشتر از فرصت های موجود در بازار بیمه ای کشور، برنامه ای در سه بخش طراحی و تعریف شده که حضور موثر در بازار بیمه های خرد، حرکت به سمت پرتفوی اقتصادی، تقسیم بندی بازار، تشریح وظایف مسئولان بازاریابی شعب، شناسایی و توجه بیشتر به نمایندگان و کارگزاران فعال، شناسایی پرتفوی های با نسبت خسارت بالا و ارائه راهکار های عملیاتی از آن جمله به شمار می روند.

وی افزود: از آنجا که بیمه دانا به عنوان برند بیمه های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح بوده ،بهترین فرصت برای تجمیع امور بیمه ای بیمه گذاران با حضور موثر شبکه فروش است .

مدیر بازاریابی با تشریح عملکرد مدیریت بازاریابی و اعلام برنامه های آینده آن افزود: هدف ما، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود کشور و برنامه ریزی برای جذب بازارهای هدف است که در این خصوص نباید به صورت پرتفوی محوری حرکت کرد، بلکه شایسته است با توجه به سیاست پرتفوی اقتصادی در این مسیر گام برداشت.

رضایی ضمن تاکید بر اصلاح ترکیب پرتفوی افزود: برای حضور موثر تر در بازار دستورالعمل فروش و شیوه نامه اجرایی آن تهیه شده که بزودی به شعب سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

مدیر بازاریابی بیمه دانا، فعالیت مستمر معاونان بازاریابی در این حوزه را ضروری بر شمرد و خواستار حمایت از نمایندگان توانمند برای جذب پرتفوی اقتصادی و سودده شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران